Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fundet domænenavn - men er ikke klar til webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har nu fundet mig et domænenavn - men er slet ikke klar til at starte webshop endnu...

 

Skal jeg registrere domænenavnet et sted så det bliver "mit" indtil jeg er klar - hvor gør man det?

 

Er det let nok at "flytte" domænenavn når man vil starte en shop op - i f.eks. DanDomain.

 

 

Tina

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan registrere dit domæne online på dandomain.dk. Jeg tror faktisk også Dandomain er nogle af de billigste hvad angår registrering... 63,- + moms (inkl. 1. års afgift til dk-hostmaster)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det mest fleksible og billigste ville nok være at registrere det hos http://www.gratisdns.dk så kan på få den til at pege på hvilken som helst webhotel.

Mvh,
Rasmus



Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan registrere et domæne hos dk-hostmaster.dk og senere ændre DNS (hvor det peger hen) gennem din PIN-kode (som du får ved oprettelse)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 11:20:41 Forfatter:Tina

Er det let nok at ''flytte'' domænenavn når man vil starte en shop op - i f.eks. DanDomain.


Ja - Domæneflytning er ligesom flytning af telefonabonnement. Man henvender sig bare til den nye "leverandør" og beder dem tage sig af det. Så sender de en formular, som du underskriver og sender enten tilbage eller direkte til din gamle leverandør. Det koster muligvis et mindre gebyr...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina,

Hvis du alligevel vil vælge en DanDomain shopløsning, så er det nemmeste da at lade dem registrere domænet. Så flytter de det bare når du opretter en shop. Men som andre skriver, så er det nemt at få flyttet domænet. Husk blot på at det kan koste penge at få domænet flyttet, og den omkostning sparer du jo ved at registrere domænet der hvor du på et tidspunkt opretter din shop.

mvh Carsten


Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 11:31:22
Forfatter: pbtryk.dk
Du kan registrere et domæne hos dk-hostmaster.dk ...


Det kan du faktisk ikke. Du skal igennem en af deres forhandlere.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 12:02:20 Forfatter: Lars Brink
Dato: 09-11-2006 11:31:22 Forfatter: pbtryk.dk Du kan registrere et domæne hos dk-hostmaster.dk ...


Det kan du faktisk ikke. Du skal igennem en af deres forhandlere.



DK Hostmaster har ikke forhandlere, da det ikke er en kommerciel virksomhed.De har godkendt en række registratorer, f.eks.DanDomain, GratisDNS m.fl, hvorigennem man kan registrere danske domænenavne. (Undskyld, ved godt det er ordkløveri, men synes alligevel vi skulle have den på plads.)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har  registrere et domænenavnet for 9år til knap 100dollers alt i alt, er det ikke billiger ?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 13:32:34 Forfatter: Biz. Since 1992 Jeg har  registrere et domænenavnet for 9år til knap 100dollers alt i alt, er det ikke billiger ?


Det kommer vel an på hvilken type domæne der er tale om. DK Hostmaster skal have 36 kr. + moms om året for et dk-domæne. Og med GratisDNS koster det jo ikke noget at have domænet liggende, eller pege det videre.

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)