Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde står på min adresse, hvad gør jeg lige ?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ModernWall.dk:

Jeg bor til leje, så må ikke ;-) Ville ellers rigtig gerne.. Det ser super godt du

mikkel

æv.. :-)

Hvad med en Cafe i Randers, som maaske kunne trænge til lidt renovering. Giv dem tilbudet om at du giver dem en væg, hvis du maa sætte dit navn paa væggen og komme med "kunder" for at se væggen. Saa kan du jo ogsaa byde kunden paa et glas vin  imens i kigger paa sten vægge.

Eller en tøj butik eller en brugskunst butik i Randers som kunne faa en stenvæg i udstillingsvinduet, igen med et lille sølv skilt i venstre hjørne med dit navn paa?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:08

ModernWall.dk:

Hej AMinoer

Jeg har lige haft en herre i røret der ville købe nogen af vores sten, han sagde så han stod ved min adresse.

Hvordan for jeg skrevet på en god måde på min hjemmeside at jeg ikke har sten liggende i min lejlighed ;-)

Kunden havde iøvrigt kørt 35 KM for det Embarrassed

Mikkel

Du har jo skrevet det her:

"ModernWall.dk benytter lagerplads i Herning hvor der dagligt sendes sten og vægge afsted."

Men du kunne maaske smide det paa forsiden ogsaa paa en eller an den smart maade?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11

Ja det er selvf rigtigt, men forventede slet ikke kunder ville dukke op, de fleste handler jo netop online for ikke at skal ud..

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Hej Mikkel

Du kan oprette en postboks og fjerne din private adresse fra din hjemmeside.
Det er sikkert lige så god/dårlig reklame, som at skrive sal/dør?
Det koster vist lige omkring 2000,- om året.

Det gør så også, at din firmaadresse er uafhængig af, hvor du nu har kontor...

Og når du er igang, så kan du jo "investere" i et 70 nummer, så kan du også gøre dig uafhængig af dit private fastnetsnummer: 250,- i oprettelse, 45,- per kvartal i abonnement + forbrug ;-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:18

Den med at det er et kontor og der ikke findes varer pr adressen syntes jeg er ok.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:22

Har du ikke mulighed for at lave nogle prøveplader på 1000x1000mm, og opsætte dit sortiment på dem?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:25

Jeg har tænkt på at lave et par plader, men har ikke så meget plads og ingen kontor, sidder hjemmefra med dette

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:28

Du laver da et par store plader, og har stående udenfor huset - med flot reklame på samtidig .

Jeg har da altid et par chokoladebarer hængende ud af vinduet som reklame Indifferent

Nej - seriøst - det må da være det optimale.

mvh

Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:31

Må man sætte stenvægge (plader) ud på en offentlig vej ? Tænker det ser lidt amatør agtigt ud at sætte dem op ude foran en boligblok ;-)

Måske et stort skilt som man kender fra motorvejen bare på en mark ved hovedvej eller store veje.

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:34

Nu ikke så meget brok..   Køb et hus så - de er billige nu Wink

Ellers må du have dem stående i lejligheden - hængende på væggen - det fylder ikke meget.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)