|
Hej, Jeg har længe søgt efter noget jeg kan sætte mig igang med, men har altid bare gået i stå. Jeg tror egentlig, rengøringsbranchen er noget for mig lige fortiden! Det jeg gerne vil vide er at, om i kender nogen som sælger rengøringsartikler. Vil gerne købe det hele fra ET sted og ikke købe altmuligt forskelig steder, i første omgang vil jeg gerne gøre rent i private og små virksomheder. Jeg sætter ikke målene højt, satser mere på kvalitet. Når først jeg har vist kvalitet, ville jeg altid kunne udvide. Som starter vil jeg gerne, sætte prisen lavt og tabe penge! Så kunderne ligesom får en chance for at prøve os af, samtidig med vi også får lidt erfaring. Jeg ved branchen er hård, og det ikke ligefrem er let at komme ind. Det skal siges at det skræmmer mig ikke! Jeg må satse for at få succes. Mit spørgsmål er så; Hvem sælger rengøringsartikler, helst et sted hvor jeg kan tage og snakke med personen ansigt til ansigt og ikke noget over telefonen. Helst på sjælland, men er også villig til at tage turen, hvis prisen er derefter. |
Rengørings"firma" - Søger opstartsjælp!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem