Søger: Billige Banner i 468x60 og 125x125
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
17-03-2010 kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminoer..
Jeg skal have lavet banner i flg. 2 str 468x60 og 125x125
Jeg har ingen ide til et banner, men kig på min side: stenvæg og kom med forslag
Giv et bud og en pris, det skal være enkelt og simpelt
Mikkel
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Jamen du er da meget velkommen til at kontakte mig.
Du kan også vælge at lægge det ind på freelancer og få nogle tilbud derinde fra.
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
17-03-2010 kl. 15:13
Svar
Jeg holder den bare lige herinde, har brugt freelancer et par gange og ikke lige det jeg søgte ;-) eller måske mig der ikke kan finde udad det
Men kom gerne med et bud på en pris enten her eller PM
Mikkel
Svar
Tilmeldt 7. Mar 09
Andersen
Skrevet
18-03-2010 kl. 08:54
Svar
Jeg kan lave et par flotte bannere for 500,- Send en mail sla@taenkkreativt eller fang mig på obilen 24646054 Se min hjemmeside www.taenkkreativt.dk Mvh
Søren Lander
Svar
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Jens Hansen
Skrevet
20-03-2010 kl. 17:48
Svar
Ceta design vil gerne lave alle 4 bannere for 400 kr eks moms .
Vi har professionelle flash udviklere og er altid klar til en ny udfordring :) Smid mig en mail eller ring
mail:admin@cetadesign.com
tlf:50552524
Svar
CetaDesign din total leverandør inden for medie.
Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Hej Mikkel
Jeg ved ikke om du har valgt nogen til at lave dine bannere... men jeg sender dig lige en PM med et bud:-)
Svar
Mange hilsner Michael RusbjergminiMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT
Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Hej Mikkel,
Vi kan ikke helt tilbyde de samme priser, som er allerede er blevet skrevet i dette indlæg . Vi kan dog tilbyde dig et flot og professionelt banner i begge størrelser til 1000,- kroner eksl. moms.
Såfremt du er interesseret, er du velkommen til at sende os en mail på info(a)swiftmedia.dk.
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Jeg kan lave et par flotte bannere for 500,- Send en mail sla@taenkkreativt eller fang mig på obilen 24646054 Se min hjemmeside www.taenkkreativt.dk Mvh
Søren Lander
Søren han laver nogle sprøde bannere, så hvis det skal sælge - er det ham du skal have fat i :O)
Vh Henrik
Svar