Mange erhvervsdrivende har en hjemmeside, men meget få udnytter at det for deres kunder bliver billigere og billgere at koble sig på det mobile internet, ja nogen har endda frit forbrug.
Vi kan lave din mobile hjemmeside, så den bliver en forlængelse af det du allerede har... Giv dine kunder mulighed for at søge informationer om din virksomhed, mens de er på farten.
Ring/skriv til os eller besøg os i vores lokaler i Romalt i Randers, så tager vi os en uforpligtende snak og derefter kan vi udfærdige et tilbud. Vi laver også "almindelige" hjemmesider koblet sammen med umbraco eller Typo3, som gør det nemt for dig at administrere din(e) hjemmeside(r). Måske kan vi endda friste med noget arbejdstøj eller udformning af folie til din bil.
Mange erhvervsdrivende har en hjemmeside, men meget få udnytter at det for deres kunder bliver billigere og billgere at koble sig på det mobile internet, ja nogen har endda frit forbrug.
Vi kan lave din mobile hjemmeside, så den bliver en forlængelse af det du allerede har..Giv dine kunder mulighed for at søge informationer om din virksomhed, mens de er på farten.
Ring/skriv til os eller besøg os i vores lokaler i Romalt i Randers, så tager vi os en uforpligtende snak og derefter kan vi udfærdige et tilbud.
Jeg syntes at du skal prøve at finde erhversfirma der har opbygget deres hjemmeside i ren flash ( eller i hvert fald i en overdrevet grad ). Jeg har en Iphone som jeg surfer meget på når jeg er ude på farten, og der er nogen af siderne som jeg ikke kan få adgang til fordi at Iphone ikke fortolke flash - det ville være nice nok hvis disse sider hvade en Iphone venlig side som et supplement.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det var en god idé! Jeg har tit undret mig over hvorfor Steve Jobs har så meget mod flash, men det har nok noget at gøre med, at AppStore så ville miste indtægter ;)
Det var en god idé! Jeg har tit undret mig over hvorfor Steve Jobs har så meget mod flash, men det har nok noget at gøre med, at AppStore så ville miste indtægter ;)
Det var da ikke noget særligt.
Hvis jeg var dig så ville jeg sidde ned og lave en lille brainstormning på hvilket dette "niche-produkt/ydelse" kunne henvende sig til.
Jeg har set at mange af dine kollegaer spiller smarte med at lave cool flash-hjemmesider - men det er jo nok ikke lige det de fleste mennesker sidder og surfer efter når de er på farten.
Der må være andre områder/hjemmesider der er meget plaget af flash som ikke er mobil-bruger-venlige - men spørgsmålet er jo bare om det kan betale sig for firmaet at betale dig for at lave en fx - Iphone-venlig side.
Jeg tror ikke helt selv på idéen efter nærmere gennemtænkning - jeg forudser at der i fremtiden bliver drevet en stor plattenslageri på denne front hvor webfirmaer tilbyder denne luksus ydelse til hjemmesideejere.
Det er selvfølig ikke fordi at jeg mener at det er det du er ude på, slet ikke. Jeg mumler bare lidt i skægget for mig selv, sidder og spekulere over hvad der sker i morgen.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Vi laver udelukkende (X)HTML-sider .. ikke noget iPhone-specifikt hos os, alle skal kunne tilgå et mobilt website, ellers så er der ikke meget ved det. Steve Jobs' forsøg på at låse folk til "hans" platform, giver jeg ikke så meget for :) I så fald skulle vi også lave sider/applikationer specifikt til f.eks Android, og så kan man jo blive ved :) Så nej, god gammeldags HTML ved man hvad er.. Der er ikke så meget bling-bling over det, men det er også godt det samme, for det er informationerne der skal være i centrum