Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktivitet / opdatering af hjemmeside og google?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder og fundere over det her med at der skal være aktivitet paa en hjemmeside i forhold til at det er guf for Google.

Men hvad er aktivitet for google? ændringer af priser?, smaa ændringer i tekster?

Nogen skriver at man skal opdatere sin side dagligt. Men man kan da ikke ændre tekster hver dag. Saa hvad er det lige folk mener naar de siger at man helst skal opdatere hver dag? Opdatere hvad?, i mit tilfælde hvor jeg har en web shop.

Nu snakker jeg ikke om blog og forum tilknyttet shoppen, men bare en shop.

mvh Anders

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:56

når du har nyheder kander skrives ny tekst.. Har du tilbud kan du jo lave det samme

Hvad med enblog på din shop ?

mikkel

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:17

ModernWall.dk:

når du har nyheder kander skrives ny tekst.. Har du tilbud kan du jo lave det samme

Hvad med enblog på din shop ?

mikkel

hej

Ja ok saa det er ret begrænset hvad man kan gøre bare med shoppen. man kan jo ikke have nyheder hele tiden.

En blog, det skal vist først paa naar man har noget at skrive om. Jeg er ikke go til alt det der skriver  :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:22
så få andre til og skrive :) det er temmelig vigtig. Dine kunder gi den ti % på en vare mod at de skriver om den under varen på en blog
Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:56

Thomas Reberholt:
så få andre til og skrive :) det er temmelig vigtig. Dine kunder gi den ti % på en vare mod at de skriver om den under varen på en blog

hej, den skal jeg li ha igen: "Dine kunder gi den ti % på en vare mod at de skriver om den under varen på en blog" ?

skal jeg give dem ti% rabat mod at de skriver om varen paa bloggen eller hvordan skal jeg forstaa den? hvordan klare man lige det saa det ikke kommer ud? Kunne jo godt gi bagslag hvis folk fandt ud af at kunder som har skrevet om varen er blevet "bestukket".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12

Anders Sorensen:

hej

Ja ok saa det er ret begrænset hvad man kan gøre bare med shoppen. man kan jo ikke have nyheder hele tiden.

En blog, det skal vist først paa naar man har noget at skrive om. Jeg er ikke go til alt det der skriver  :)

skriv heller få kvalitet indhold på hjemmesiden med unikt tekst i blogge , og tænkt ikke på der skal være 1000 indlæg i bloggen

Et forum kan være godt med kan din hjemmeside bære det  , kommer der nok aktive bruger

bliver indlæg takker godt køb mv. er indlægge SEO værdi ingenting værd

Jo det hjælper vis man opdatere med unikt tekst på hjemmesiden , set i forhold google placering

Find evt. en god skribent til bloggen en ven mv. der er god til at skrive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)