Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tw Steel ure

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Diodato.. Er nysgerrig, er du der ? 
Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 23:23
Diodato: Har du nogen interesse i at sælge dem ?????
Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 22:36

Åbenbart ingen interesse i at sælge alligevel..
Hader når folk lægger et tilbud her og ikke gider at følge op på det, har også sent E-mail

Overvejer at tilbyde Navision licenser gratis og mine konsulenter til 10 kr. i timen. Rigtigt godt tilbud, men jeg vender bare ikke tilbage

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:17
Hej,

det lyder rigtig godt. Jeg er interesseret i TW11. Hvad skal du have for det? Hvad er next step?

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:58

Nu åbner TWsteel.dk snart for offentligheden. Her vil den Danske befolkning kunne købe de populære modeure fra TWsteel til 10% under butiksprisen (og gratis fragt).

Tidligere har en Amino bruger i denne tråd sagt at han er istand til at sælge TWsteel ure 25% under prisen, det vil vi naturligvis også gøre. 

Så hermed et Amino tilbud til jer.

Se urene på TWsteel.com og send en privat besked med det modelnummer du kunne være interesseret i, så vender jeg tilbage med en pris på dette.

Mvh Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:30

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:32

CorkyBitch:

Nu åbner TWsteel.dk snart for offentligheden. Her vil den Danske befolkning kunne købe de populære modeure fra TWsteel til 10% under butiksprisen (og gratis fragt).

Tidligere har en Amino bruger i denne tråd sagt at han er istand til at sælge TWsteel ure 25% under prisen, det vil vi naturligvis også gøre. 

Så hermed et Amino tilbud til jer.

Se urene på TWsteel.com og send en privat besked med det modelnummer du kunne være interesseret i, så vender jeg tilbage med en pris på dette.

Mvh Rasmus

Du er godt klar over at det er ulovligt at benytte et trademark som domæne navn? Det er jo træls at brande TWsteel.dk og så kommer TWsteel efter 1-2 år og kræver at du overdrager domænet til dem?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:20

Martin M:
Du er godt klar over at det er ulovligt at benytte et trademark som domæne navn? Det er jo træls at brande TWsteel.dk og så kommer TWsteel efter 1-2 år og kræver at du overdrager domænet til dem?

Hvilket så ser ud til at være sket nu.

twsteel.dk redirecter nu til twsteel.com.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)