Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til RSgallery og SuperFish menu

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, jeg er forholdsvis ny indenfor Joomla, men har fået mig Dreamweaver extension kittet, og det virker rigtig godt.
Men jeg har problemer med at ændre nogle få ting i mit RSgallery og i Superfish menuen.
RSgallery - har jeg problemer med at ændre "mellemrummet" mellem (start,forrige,1,2,næste,sidste) I forbindelse med gallerivisning.
Og så har jeg prøvet mig frem, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg "nemmest" kommer tilbage til startsiden for mine gallerier, uden at skal bevæge mig op i min hovedmenu hver gang :-(

Mht. Superfish menuen jeg har i toppen (horizontal menu) - det eneste jeg kunne få til at virke, for jeg er desværre ikke så stærk i kodning. Men her vil jeg gerne have ændret farven på menuen, samt tekstens farve - og jeg syntes slet ikke der er noget der hjælper. Hver gang jeg "ændrer" farven, sker der intet, og jeg retter naturligvis den tilbage til oprindelige farve. (da jeg ikke er sikker på at jeg har gjort det rigtigt).

Mht. menuen i toppen - horizontal, så er jeg rimelig stærk i flash, men syntes ikke lige jeg kan se hvordan jeg nemmest uden for meget kodning, kan implementere et menusystem ind i joomla.

Dernæst - hvad skal i bruge af kildekode etc, for at kan hjælpe mig?

I kan se min side på - www.capiz.dk.

Siden er referencer er bare indsat tekst, ikke noget med hold i.
Bare så i er klar over det ikke er den færdige side - men næsten :-)
Design delen mangler - big time :-)

Mvh
Rasmus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)