Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg fortsætte med en DanDomain shop eller skifte til f.eks. osCommerce

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:
@Rasmus: Nok er Magento Open Source men kræver sandsynligvis mere end hvad Leifs hjemmeserver kan klare :-)

Hvis han har en dedikeret server, burde dette være at foretrække fremfor et webhotel, men omvendt har et hosting firma som fx. MagentoHotel.dk væsentligt flere kompetencer på platformen.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:46

Jeg har faktisk allerede en test version af Magento kørende på en server her. Performance er ok, men jeg kan godt se at selve arbejdet med at få Magento tilpasset og designet er væsentligt større end hvad behovet er til i mit tilfælde - men lækkert ser det da ud :)

Mvh
Leif

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:52

Hej Leif,

Du kan også overveje en redSHOP løsning - se en præsentationsvideo og læs mere om redSHOP Joomla Webshop.

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:56

Hej Leif

Hvis du har krav/ønsker, der ikke findes i DanDomain løsningen, er en løsning hvor du har adgang til source koden det rigtige, alt. er f.eks. DanDomain jo nemt og fjerner nogle problemstillinger man selv skal deale med.

Jeg kan anbefale en løsning baseret på Joomla og VirtueMart. Du kan købe færdige super flotte template, der er lige til at installere.

Du kan selv hoste, eller få det hosted næsten gratis med backup, support mm.

Mvh

Thomas

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)