Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min post bliver væk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mindre virksomhed, som har samme adresse som min privatadresse.

Mit problem er min post kommer ikke frem!

Jeg har de seneste 14 dage ikke modtaget mindst 6 breve som jeg VED er afstendt og som er mere eller mindre vigtige.

Jeg mangler nogle fakturarer, jeg mangler koncertbilletter (som skulke bruges i lørdags, men som jeg ikke kunne komme med til, da jeg aldrig har modtaget billetterne) og andre breve.
jeg har forsøgt at sende breve til mig selv, de kommer ikke frem.

På de 14 dage er ét brev kommet frem, det var kontoudtog fra banken.

Der er navn på min postkasse, der er navn på min dør. CPR registeret har korrekt adresse stående, og POSTDK har ikke registreret nogle adresseændring.

Jeg har kontaktet post DK som nu har sat en seddel i mit "dueslag" på posthuset hvor de sorterer posten. Der fremgår det at der er uregelmæssigheder i postleveringen og der skal være mere opmærksomhed,

Jeg tror bare ikke på det!

HVAD GØR JEG?

Jeg går glip af vigtig post. Posten kommer ikke retur til afsender. Det er bare et spørgsmål om tid, før regningerne tilsendes, som jeg så ikke kan betale, da jeg ikke aner de kommer. Det kan i væreste fald ende med ribers, retten osv.

Hvordan stiller jeg mig, så jeg undgår sidstnævnte skræksenarie? Og er der nogen der har forslag til hvad jeg ellers kan stille op?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville sende et brev med postkvittering, og så maile en kopi til postmesteren hvor du gentager dine problemer, og fortælle at du vil lade postmesteren vide hvornår brevet er kommet frem.

Det kunne måske foranledige postmesteren til at foretage sig et eller andet, - hvem ved?

Ellers er det rigtigt svært at komme igennem det officielle klagesystem, de har rigtigt mange standardbesvarelser i deres reportoire, inden de finder ind til kernen ;-)

Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)