Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min vens webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ven har spurgt mig til råds omkring hans webshop da han ikke føler han får det korrekte udbytte ud af den.

Antix.Dk

Modtager meget gerne råd mht. til forbedring .

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:04

Endnu en ting - Han har tidligere betalt en programmør til at sætte betalings funktion op på hans webshop, men det endte ud i et halvfærdigt resultat. Han tvivler derfor når jeg foreslår ham at hyre en ny - er det noget man selv kan sætte op?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:07

Flakes:

Min ven har spurgt mig til råds omkring hans webshop da han ikke føler han får det korrekte udbytte ud af den.

Antix.Dk

Modtager meget gerne råd mht. til forbedring .

Det første der springer lige i ansigtet er farvevalget..... jeg syntes det er helt galt.... tror ikke det er salgsfremmende på nogen måde.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:21

Jeg synes, din vens valg af webdesign kunne være bedre - det skal jo tale til kundernes romantiske og nostalgiske side[. Der kunne også gøres lidt mere ud af tekstforfatning og korrekturlæsning, der kan jeg hjælpe, hvis det ønskes.

Lyse farver og forførende tekster vil hjælpeSmile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:37

jeg kunne ikke se det var webshop de første 2 minutter jeg kigget på gik videre så den er helt gal

lige et par tips til når i laver et nyt design huske dette her.

Titlen ville jeg forbedre bruge mere op til 67 tegn der vises på gogle , , det er denne her jeg mener <title>læs mere om vurdering - antix.dk</title> forstod ikke titlen

Teksten velkomme ingen professionel siden starter sådan lave det om

Kontakt siden ville jeg lave med et links øverst , dette absolut den vigtigste , er kundekontakt hurtigt og nemt , jeg kunne finde kontaktsiden ?

Køre kun man kontakt per e-mail vis man har out look ekspress på sin computer lidt nemmer at kontakte jer vis i har en kontaktformular på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)