Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept, mangler referencer!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, så er vi ved at udvikle et nyt koncept i mit reklamebureau - og jeg mangler derfor et par referencer!

Selve konceptet er at tilbyde virksomheder en hjemmeside til blot 20,- også 319,- om måneden i hosting og support. Du modtager en faktura om måneden på 319,- og skal ikke betale et år frem, bliver det nemmere eller billigere?

Skal du have opdateret en nyhed eller en tekst, så sender du blot os en e-mail eller sms med teksten og inden for 2 timer, er det rettet!

Du får altså:

- 1 stk. hjemmeside med unikt design.
- Op til 10 undersider (efter behov)
- Kontakt formular (hvis det ønskes)
- Billedgalleri (hvis det ønskes)
- Hosting af hjemmesiden
- Hosting af E-mail konto
- Fri antal e-mail kontoer
- Fri support 08.30  - 17.00 (mandag til fredag)
- Opdatering inden for 2 timer

For blot 20,- eks. moms. (enegangs beløb) og 319,- om måneden og HUSK du modtager kun en faktura om måneden, for du skal ikke betale et år frem - dog binder du dig for 12 måneder.

Så jeg leder efter 5 virksomheder der vil prøve dette (jeg kan ikke gøre det uden beregning), så skriv en mail til nc@drive-design.dk eller ring 40 74 76 13 og lad os tage en snak om det!

Skulle du opleve at din hjemmeside, er nede med mere end 1 % i løbet af året (altså mere end 3 dage i alt), får du dine penge tilbage!

Rigtig god dag til jer alle!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:16

IndifferentIndifferent Kan det betale sig for dig/jer ?!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 13:19

Ja det kan det, jeg synes selv der er en ret god forretningsmodel bag det hele ;) og jeg har også drøftet den med en række andre personer - men det er volumen af hjemmesider der afgør det hele.

Og det er også derfor jeg vil prøve konceptet på 5 virksomheder først.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:31

Nicolai Christensen:

Ja det kan det, jeg synes selv der er en ret god forretningsmodel bag det hele ;) og jeg har også drøftet den med en række andre personer - men det er volumen af hjemmesider der afgør det hele.

Og det er også derfor jeg vil prøve konceptet på 5 virksomheder først.

Der går ikke en uge, så kommer der nogen og skambyder jer til 199,- pr. md. 1 kr., i oprettelse, CMS Løsning med unikt design, byens bedste SEO, og 24 timers support...

Hvad skal det ende med det her....

Good luck.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:53

Hey

Nu har jeg været i hjemmeside branchen i rigtig mange år (1995), og jeg vil mene at det ikke kan betale sig for jer at gøre det på den måde. Først og fremmest ved jeg at kunder har det med først at få rettet det til en ting, og så til noget andet, og lidt senere til noget tredje osv. alt det arbejde, også selvom det måske kun er 10-20 min pr rettelse, giver meget tid med rettelser.

Ud over det den tid i skal bruge på et nogenlunde pænt og gennemtænkt design.

Og yderligere skal i også bruge flere penge på revisor, da der vil være flere fakturas som skal faktureres og bogføres.

i vil helt sikkert også skulle bruge en hel del tid på support, medmindre i laver noget som er så godt at kunden ikke stiller spørgsmålstegn ved det.

måske ville det lette tingene lidt hvis i har et CMS til kunderne så de selv kan lave de rettelser som de nu vil.

og der er helt sikkert flere ting i ikke lige tænker over tager tid.

Alt sammen kommer selvfølgelig an på den kundetype i får ind, men i kan være helt sikre på at i kommer til at bruge mere tid end i lige regner med. for kunder har også en mening om tingene. Medmindre kvaliteten selvfølgelig bliver så lav at i egentlig ikke skal tænker over så meget, men bare dumpe et design, og indsætte tekst og billeder (bom bom) så er det jo hurtigt gjort. men så er kvaliteten også derefter. Men man kan så også sige, hvilken kvalitet kan man få for den pris. 

Og ja hvad skal det ende med som dennis også siger :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 15:06

Dennis Nielsen:
Der går ikke en uge, så kommer der nogen og skambyder jer til 199,- pr. md. 1 kr., i oprettelse, CMS Løsning med unikt design, byens bedste SEO, og 24 timers support...

Hvad skal det ende med det her....

Good luck.

Det kan godt være der gør det, men det vil ikke ændre på vores priser - der er en grund til at det koster 319,- om måneden hos os :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 15:10

KTJ-Media.dk:

Ud over det den tid i skal bruge på et nogenlunde pænt og gennemtænkt design.

Og yderligere skal i også bruge flere penge på revisor, da der vil være flere fakturas som skal faktureres og bogføres.

i vil helt sikkert også skulle bruge en hel del tid på support, medmindre i laver noget som er så godt at kunden ikke stiller spørgsmålstegn ved det.

Den tid design, revisor og support koster, tjener sig ind på længere sigt - hvorfor skulle vores kunder smutte hvis det fungere optimalt? :)

KTJ-Media.dk:
måske ville det lette tingene lidt hvis i har et CMS til kunderne så de selv kan lave de rettelser som de nu vil.

Der er en række grunde til, at vores kunder ikke får et CMS med, men vi tilbyder også løsninger med CMS hvis det er det, kunden ønsker.

KTJ-Media.dk:
Og ja hvad skal det ende med som dennis også siger :)

Det ender med at, det bliver en rigtig god forretning - giv mig et lille års tid med dette koncept! ;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:20

Ja jeg håber da det passer at det kan løbe rundt. :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:21

Nicolai Christensen:
Så jeg leder efter 5 virksomheder der vil prøve dette (jeg kan ikke gøre det uden beregning)

Selvfølgelig kan i det, hvis i gerne vil have nogle referencer, de er jo også noget værd for jer.

Venlig hilsen
Ole

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 15:29

KTJ-Media.dk:

Ja jeg håber da det passer at det kan løbe rundt. :)

Ellers gjorder jeg det jo ikke :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)