Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poker site????

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har måske ret michael.

MEn nu er det jo et forsøg vær ;)

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:16

Millionen var kun til markedsføring :-)

Navnlig med et spil som poker er du lidt udfordret fordi du aldrig kommer igang med ingenting. En spiller skal have nogen at spille mod, derfor må du have penetreringskampagne når du markedsfører.

For at nævne modsætningen:
Det nytter ikke med AdWords og 10-20 besøgende om dagen... ingen af dem har nogen at spille mod når de ankommer.

Spil hvor spilleren kan spille mod sig selv har naturligvis lidt nemmere ved at få fat.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:17

Christopher:

Hej thomas.

JEg tænker mere, på et poker site, hvor man kan spille gratis. :)?

mvh
Christopher Heilmann

hej, du skal dog lige have det i tankerne at hele hypen omkring det at spille poker er det med at man kan vinde rigtige penge, og hvis du tager pengene ud af poker eksisterer spillet poker ikke, så der skal være en form for gevinst ellers dur spillet ikke!

tror det er facebook der har en gratis poker funktion og da jeg selv er en habil pokerspiller kan jeg fortælle at det fungerer overhovedet ikke da folk ender i coinflips hele tiden og det at lave et bluff er heller ikke muligt da folk bare kalder da de ikke taber andet end nogle fiktive points, så det er lidt skidt :-)

har selv overvejet at lave et poker site da det interesserer mig :-) skriv hvis du vil snakke lidt omkring dit projekt :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 14:28

Hej igen

Det kan være i har ret, det kan være det lige skal tages til eftertanke :)

thomas du er velkommen til at tilføje mig på msn sut_m1n@hotmail.com eller smide en mail på ch@chmedia.dk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)