Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendt pressemeddelse, hvad nu ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer.

jeg har lige udsendt en presse meddelse i Torsdags til 28 mediaer.

Jeg vil så hører jer om hvad jeg nu skal forvente..

1. nu ved de jeg er her og ikke mere

2. de kontakter mig med afslag eller spørge mere ind til mig

3. De skriver om mig (selvfølig kun få)

4. Der går længe inden de reagere ?

Hvad skal jeg rent faktisk forvente nu ?

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:18

Hej Mikkel

Jeg ville følge op telefonisk - start med et par stykker, og hør om de har modtaget mailen, og at du står til rådighed med yderligere oplysninger.

Måske skal du vente til imorgen over middag, hvor de har fået tømt ud i weekendens sikkert mange modtagne mails.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:19

Du kan forvente henvendelser hvis de finder din pressemeddelse og produkter interessante, og du kan forvente ingen henvendelser hvis din vare og dit budskab er uinteressant. Men afhænger også meget af hvor nemt du har gjort det for dem og om du har vedlagt billeder der kan bruges etc etc

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:23

Jeg vil jo helst ikke virke for ivrig, men er jo også nysgerrig om de synes "jeg" er spændende..

Men jeg vil da prøve at hive fat i de forskellige imorgen eftermiddag så :-)

Er der nogen der udgiver ens pressemeddelse uden at man evt. får det at  vide ?

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:27

ModernWall.dk:

Det vil jeg fraråde dig, da journalister skriver hvis de vil, ikke hvis du henvender dig.

ModernWall.dk:

Ja da - journalister er journalister og ikke publicistservicebureau Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:29

Lagersalg123 - JEN:

ModernWall.dk:

Det vil jeg fraråde dig, da journalister skriver hvis de vil, ikke hvis du henvender dig.

ModernWall.dk:

Ja da - journalister er journalister og ikke publicistservicebureau Smile

Det er jo rigtig nok, er jeg ikke spændende er der ingen historie, men er jeg så skriver de jo selvf nok :-)

Er det så bare at søge lidt på google og se om der skulle findes noget om en engang i mellem

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:40

Da jeg startede - både med salg af boliger i Thailand, men også med salg af slik på nettet, ringede jeg først , for at få kontaktperson. Derefter mailede jeg , og derefter fulgte jeg op på telefon, om de havde modtaget den, om de manglede info osv. - og jeg fik da nogle stykker i avisen. 

Så klart du skal følge op.

De er selvfølgelig også virksomheder, og skal tjene penge, og derfor er det meget muligt at de ønsker at sælge dig en lille annonce samtidig.

Noget for noget....

Mvh

Jesper

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:41

ModernWall.dk:
Det er jo rigtig nok, er jeg ikke spændende er der ingen historie, men er jeg så skriver de jo selvf nok :-)

Kan jeg godt forstå og håber din business bringer noget af sig. Overvej også om du ikke skal have en blog om mulighederne, hvor du dagligt laver et indlæg eller 2 der visualiserer tingene for potentielle købere. Husk at bruge ord der søges på indenfor området, så din ranking stiger.

ModernWall.dk:
Er det så bare at søge lidt på google og se om der skulle findes noget om en engang i mellem

Ja.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 09:44

Jesper Laugesen:
Da jeg startede - både med salg af boliger i Thailand, men også med salg af slik på nettet, ringede jeg først , for at få kontaktperson. Derefter mailede jeg , og derefter fulgte jeg op på telefon, om de havde modtaget den, om de manglede info osv. - og jeg fik da nogle stykker i avisen. 

Kan jo være en mulighed, måske er jeg lidt "farvet" af, at når mine distributører udsender, så udsender de til måske 100 medier, og de har ikke tid til at kontakte dem. Og indenfor kosmetiske produkter, der er det svært at få omtaler. Dog får vi hver gang billederne bragt og med kort tekst - der svarer til det vi selv har skrevet.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)