Du kan forvente henvendelser hvis de finder din pressemeddelse og produkter interessante, og du kan forvente ingen henvendelser hvis din vare og dit budskab er uinteressant. Men afhænger også meget af hvor nemt du har gjort det for dem og om du har vedlagt billeder der kan bruges etc etc
Da jeg startede - både med salg af boliger i Thailand, men også med salg af slik på nettet, ringede jeg først , for at få kontaktperson. Derefter mailede jeg , og derefter fulgte jeg op på telefon, om de havde modtaget den, om de manglede info osv. - og jeg fik da nogle stykker i avisen.
Så klart du skal følge op.
De er selvfølgelig også virksomheder, og skal tjene penge, og derfor er det meget muligt at de ønsker at sælge dig en lille annonce samtidig.
Det er jo rigtig nok, er jeg ikke spændende er der ingen historie, men er jeg så skriver de jo selvf nok :-)
Kan jeg godt forstå og håber din business bringer noget af sig. Overvej også om du ikke skal have en blog om mulighederne, hvor du dagligt laver et indlæg eller 2 der visualiserer tingene for potentielle købere. Husk at bruge ord der søges på indenfor området, så din ranking stiger.
ModernWall.dk:
Er det så bare at søge lidt på google og se om der skulle findes noget om en engang i mellem
Da jeg startede - både med salg af boliger i Thailand, men også med salg af slik på nettet, ringede jeg først , for at få kontaktperson. Derefter mailede jeg , og derefter fulgte jeg op på telefon, om de havde modtaget den, om de manglede info osv. - og jeg fik da nogle stykker i avisen.
Kan jo være en mulighed, måske er jeg lidt "farvet" af, at når mine distributører udsender, så udsender de til måske 100 medier, og de har ikke tid til at kontakte dem. Og indenfor kosmetiske produkter, der er det svært at få omtaler. Dog får vi hver gang billederne bragt og med kort tekst - der svarer til det vi selv har skrevet.