Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress tema

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Leder efter et tema til et nyt wordpres site. Har lagt mærke til at der gratis temaer og der er dem der koster lidt penge. Er der nogen der ved om der er en betydelig forskel på dem. Er de bedre dem der koster lidt, jeg tænker på om de er mere goggle venlige o.s.v. Bla. dette tema: http://standardtheme.com/

Mvh Kim

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 08:44

Hej Kim

Jeg bruger både gratis og ikke-gratis themes og man kan ikke sige at det ene er bedre end omvendt.

Der er dog betalte themes, som indeholder ekstra muligheder som fotoalbum, mulighed for bruger ratings osv. Men du kan også være heldig at finde disse ting i gratis themes.

Et godt sted at købe themes er efter min mening http://themeforest.net

Mvh.

Finn Bennetsen
http://FIKI.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 09:32

Takker !

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:31

Hej Kim.

Der er ikke forskel på wordpress themes mht. google venlige themes.

Der findes en del widgets/addons, heriblandt mange hvor du kan få dit site mere google venligt.

Så prøv et af de addons :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Pedersen - Prozone.dk:
Der er ikke forskel på wordpress themes mht. google venlige themes.

Tværtimod... der er en kæmpe forskel på themes i forhold til søgemaskineoptimering (goggle venlig ;-))...

Nogle er helt hen i vejret og skaber en masse duplicate content og har helt forkert brug af overskrifter (H-tags).. De kan faktisk direkte skade din placering i Google...

Det er korrekt, at der findes adskillige "widgets".. som jeg nok ville vælge at kalde "plugins".. der kan hjælpe dig til at få en mere søgemaskineoptimeret blog, men det kan ikke erstatte hvordan en tema-designer har kodet et Wordpress theme...

Om du køber et Pro-theme eller Gratis-theme garanterer ikke for om den er "goggle venlig".. Der skal du med den rette SEO-erfaring ind og kigge på det enkelte tema og vurdere om det holder eller ej... Men alle temaer kan jo selvfølgelig rettes op til at blive "goggle venlig" (elsker det ord ;-))

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:23

Hej Kim,

Der er ikke den store forskel på de gratis og de "betalte" temaer. Nogle gratistemaer kan være meget gennemarbejdede - og visa versa. Det er mere antallet af funktioner og muligheder der varierer:) Personligt kan jeg godt lide et meget enkelt tema som hér - på min egen weblog om Online markedsføring

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:28

Hej

Jeg har også førhen brugt gratis themes i stor udstrækning, men jeg må sku sige at jeg er tæt på at konvertere nogle af mine blogs til standardtheme, for det lyder rigtig godt og utroligt gennemtænkt.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Skrevet kl. 22:14

Hej

Takker for de kompetente svar.  ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)