Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner: Jeg klarer indholdet af sitet, du klarer besøg + det praktiske (template m.v.)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en partner til opstart af et mindre projekt. Jeg sørger selv for indholdet af sitet, og sørger for aktivitet på siden. Domænet er købt, template er fundet samt billede. Det vil omhandle noget der interesserer mig, og tror der kan komme okay mange læsere med på bloggen. 

Det jeg søger hos dig:

Du har en almen forståelse inden for websites (bliver nok wordpress), templates, plugins, små programmeringsændringer, SEO. Dvs du skal sørge for at siden kommer op at stå og at der kommer besøg :) Altså lidt af hvert, men du behøver bestemt ikke være ekspert. 

Kort om mig selv:

Jens Jakob Andersen 19 år, læser Almen Erhversøkonomi på Copenhagen Business School, har stort interesseområde inden for det sitet kommer til at handle om, har tidligere haft et par websites (en blog og en webshop), enthusiast og så har jeg stor interesse inden for kroppen og sport

Var det noget du kunne tænke dig at høre mere om, skriv da spørgsmål herinde eller som personlig meddelelse. 

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:33

Hej Jens,

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg selv 19 år og starter sandsynligvis på CBS til september i år. Jeg kan programmere en hel række sprog og er super til søgemaskineoptimering. Lige pt. arbejder jeg med en del projekter, men sender dig lige en besked og så kan vi jo snakke om det :)

Mvh Ulrik

PS. Har ingen ide om hvor de har gjort at skriv pm knappen eller om dette nu kun er tilgængeligt for plusserne, men du kan eventuelt også skrive en email til mig på  ulrik.hvide (a) gmail.com

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:46

Ulrik Hvide:

PS. Har ingen ide om hvor de har gjort at skriv pm knappen eller om dette nu kun er tilgængeligt for plusserne, men du kan eventuelt også skrive en email til mig på  ulrik.hvide (a) gmail.com

Jeg tror Jens har glemt at aktivere muligheden for at man kan sende ham PM'er.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:48

Hmm, har fået PM fra andre. Kan også se at jeg har sat kryds ved at alle amino'er kan sende mig PM

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:45

Jeg er dog 20år, ligefør vi skulle lave et ungt team :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)