hej med alle jer
jeg har i længe haft en ide om og lave en konkurrence side jen ikke å¨samme måde som mange af dem du kan finde på nettet hvor de har konkurrence fra andre firmaer.
jeg har en ide om der skal være spørsmål man skal svare på inden for forskellige emner men er løbet ind i 2 eller 3 problemer siden skal jo helst herne give ligt fra sig også mener den også skal have lidt intekt men kan kun komme på en måde som er sms er der nogen af jer der kan komme med flere ider til det? og det andet problem. hvordan skal man lave en side med spørsmål ja det behøver jo ikke være det helt store arbejde i det og er det en god ide folk skal lave et log in for og være med i tingene på siden? har i nogen gode forslag til hvad man kan bruge i primer til den slags konkurrencer?
og så lige en sidste jeg overjer og bruge navnet konkurrencer.eu måske men hvad sys i om det
Venlig Hilsen Michael konkurrencer et godt navn
|
Hej Michael
Hvis det eneste du tilbyder er konkurrencer, så vil jeg ikke mene et login er særlig brugervenligt. Hvis man derimod kan logge ind og se diverse statistik, chatte osv. osv., så er det klart at du skal gå efter at få opbygget et community og nogle email lister.
Mht. indtægten. Tjae, den klassiske er nok reklamer. Jeg ville dog HELT holde mig fra reklamer her i starten. Det vil ikke give noget af værdi, når det nu er begrænset med antal besøgende. En anden indtjeningsmodel er via. affiliatesalg. Affiliate, er når du er mellemmand for et andet firmas konkurrence. Du får typisk x antal kroner per besøgende du får til at melde sig til konkurrencen.
Når du kører en konkurrenceside, så handler det om at få så mange besøgende som muligt (logisk nok). Mange af dine tanker bør derfor kredse om hvordan du vil tiltrække dine besøgende. Lav et anderledes koncept (lettere sagt end gjort) og fokuser på din online markedsføring.
Konkurrencer.eu er ledigt, køb det før en anden gør det . Hvis du senere gerne vil opbygge et brand, kan du altid redirecte konkurrencer.eu over til et mere sigende domænenavn-
Mvh.