Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene ekstra penge? og samtidig gavne miljøet med din indsats?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu ved at lægge sidste hånd på et projekt der giver mulighed for en ekstra indtjening hver måned, og hvor indtægten kan blive ganske betragtelig, afhængigt af hvordan man markedsfører sig selv og produkterne i sit område.

Konceptet egner sig både til iværksættere, igangværende virksomheder, fritidssælgere og markedet er enormt.

Der er tale om professionelle rengøringsmidler der er Svanemærkede og tåler sammenligning kvalitetsmæssigt med ethvert produkt på markedet.

Udover at produkterne er Svanemærkede, så er det som nævnt professionelle produkter hvorfor der skal doseres væsentligt mindre i forhold til de produkter man køber i supermarkedet.

Jeg vil sørge for design af alt salgsmateriale lige fra flyers til informationsblade og annoncemateriale, da tingene skal markedsføres efter principperne omkring udseende af materiale og i henhold til design manual. Man kan herefter selv printe materialet eller få en trykker til det. Det er ikke utænkeligt at der bør tilknyttes en fast konkurrencedygtig trykker der så trykker materialet efter bestilling til hver enkelt.

Som skrevet er mulighederne uendelige og priserne er ganske konkurrencedygtige. Udover levering til butikker og institutioner, så er der også et kæmpe marked ved salg til private. Og den der vælger f.eks. at levere tingene til kunderne (mod lev.omk. naturligvis) vil kunne opbygge en ganske fornuftig forretning ganske hurtigt.

Priserne ligger i et niveau så man faktisk også er istand til at levere disse profesionelle produkter til rengøringsvirksomhederne.

Der tænkes etableret et landsdækkende netværk, så alle byer er med, og der er ingen problemer i at enkelte dækker et større område, ligesom det vil være nødvendigt for flere at dække de store byer. Avancen er så fornuftig og priserne der kan sælges til så konkurrencedygtige, at der vil være plads til alle.

Der er kun få krav der ønskes imødekommet:

1. Køber er momsregistreret.
2. Der købes for minimum kr. 3.000 + moms per ordre.
3. Man skal være istand til at betale kontant.
4. Man skal have lysten til at sprede budskabet og skabe sig en god indtægt.
5. Man skal have adgang til internet da ordrer og fakturaer kun behandles elektronisk.

Som sagt er projektet ved at blive gjort færdigt og der kan naturligvis komme ændringer, og input er meget velkomne, ligesom spørgsmål vil blive besvaret efter bedste evne.

Der vil kun være forsendelse 1 gang om ugen til at starte med, og det er om fredagen, så varerne er hos kunderne om mandagen. Hvis andet ønskes generelt kan det naturligvis ændres, så jeg er åben for forslag. Det er af logistikmæssige årsager for at holde priserne så lave som muligt at denne metode anvendes. Det er tænkt at alle ordre skal være inde 2-3 dage før fremsendelse.

Der er tale om følgende svanemærkede produkter til at starte med og flere kommer løbende til:

Håndopvask, Universal rengøring, Gulvvask, Grundrens, Alkalisk sanitet, Kalkløser, Toiletrens, White Compact vaskepulver, Color Compact vaskepulver, Skyllemiddel og der findes en del flere produkter i sortiment.

Jeg forventer opstart medio/ultimo april og ønsker derfor kontakt til folk der kunne være interesserede i at tjene penge samtidig med at man skåner miljøet.

Det er tanken der vil være en generel hjemmeside med informationer om alle produkter (lovpligtigt) samt information om hvem man skal kontakte i postnr. orden. Der vil ikke være priser, da man selv kan bestemme hvad man vil tjene, med mindre at dem der deltager ønsker et fælles prisniveau som er tilgængeligt for kunderne, så kan vi publicere foreslåede priser.

Hvis du er interesseret i at få nærmere information så send venligst en PB med e-mail eller skriv den her som indlæg.

BEMÆRK - jeg sender ikke samlet information ud før i starten af april måned, men alle der ønsker det skal nok få yderligere informationer.

SPØRG bare løs, og har jeg ikke svar parat, så kommer det så snart det er muligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have noget mere info når du er helt klar. Jeg har deltidsjob på et hotel og vil da også gerne have lidt til privaten hvis det er gode produkter Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Jeg vil gerne have noget mere info når du er helt klar. Jeg har deltidsjob på et hotel og vil da også gerne have lidt til privaten hvis det er gode produkter Big Smile

Det skal du få Nicolaj, og du vil faktisk kunne sælge til hotellet også, hvis de anvender svanemærkede produkter. Køkkener bruger meget Alkalisk skumrengøring m.m.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Nicolaj:
Jeg vil gerne have noget mere info når du er helt klar. Jeg har deltidsjob på et hotel og vil da også gerne have lidt til privaten hvis det er gode produkter Big Smile

Det skal du få Nicolaj, og du vil faktisk kunne sælge til hotellet også, hvis de anvender svanemærkede produkter. Køkkener bruger meget Alkalisk skumrengøring m.m.

 

Ja det var det jeg tænkte, der er jo 40 værelser der bliver rengjort dagligt Idea

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Ja det var det jeg tænkte, der er jo 40 værelser der bliver rengjort dagligt Idea

Jep og butikkerne i byen, institutioner (som vist efterhånden skal købe svanemærket). Der er uendelige muligheder. Også hvis man kan organisere det med boligofreninger m.v. Kun fantasien der sætter grænser. Smile

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig mere info når det er klart: Lasselykke@hotmail.com

Mvh Lasse

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Send mig mere info når det er klart: Lasselykke@hotmail.com

Mvh Lasse

Det får du :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Send også gerne information til

Jacoblichtenstein (a) hotmail.com

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej lager Kunne du sende lidt Info til as@ganicsen.com også, tak. En ting jeg studser over er at du har skyllemiddel med? Det er jo et unødvendigt produkt som bare er med til at sende flere kemikalier til renseanlæggende. Expertene siger endda at tøjet ikke engang har godt af det, det er bare damerne som har fået en dårlig vane med at bruge skyllemiddel. Mvh anders
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig noget mere information når dette ligger klar. Jeg har et par kontakter som nok kunne drage nytte af dette. michael@skalspc.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)