Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk multispam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Nedenstående email er modtaget hos os fra alle mulige og umulige emailadresser, indenfor de sidste 9 timer. Indholdet ser mystisk ud - og det slår mig at der bliver sendt fra emailadresser der ikke eksisterer, eller som har navne foran i " " der slet ikke hører til den pågældende emailadresses indehaver - derfor pas på!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hej

EJF er en af de ledende virksomheder, der yder on-line økonomisk støtte og kvalitetsservice til kunder på seks forskellige kontinenter. Lige nu har vi planer om at udvide vores afsætningsmarked og udvide vores kundebase i nye lande. Nytåret blev fulgt af nyheden om, at vi har opslået nye stillinger som økonomiansvarlig, og det blev besluttet, at de bedst kvalificerede kandidater skulle indskrives direkte fra internettet.

Prøv lykken med EJF!

Arbejd som økonomiansvarlig og bemærk, at det ikke er et krav, at du har en uddannelse indenfor denne type salgs-/marketingsvirksomhed. Det eneste og afgørende krav til dig er, at du er energisk, ærlig og arbejdsom.

Ansøg om stillingen som økonomiansvarlig med eller uden erfaring indenfor økonomisk støtte og sagsbehandling.

Fordele:

1. Bliv vores repræsentant og mellemmand mellem os og vores kunder i dit land.

2. Få indflydelse på mennesker verden over, som benytter sig af din service.

3. Der er ikke nogl

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:56
Den har været oppe et par gange før (men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde linkene), der er tale om phising.
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 21:26

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:36
Kære Aminoer,

Pudsigt, ganske få timer efter mit indlæg var kommet op på amino.dk så stoppede strømmen af disse phising forsøg - monstro der er en sammenhæng? Det er nærliggende at tro det, efter at vi modtog henved 20 emails i timen og til at der ikke kom en eneste efter amino debatten.

NB. Mit foto kommer igen, når vores webmaster har fået kunstigt åndedræt efter en ret grundig ommøblering af vores website.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:21
Dato: 15-11-2006 01:35:35 Forfatter: Lars C
Kære Aminoer,

Pudsigt, ganske få timer efter mit indlæg var kommet op på amino.dk så stoppede strømmen af disse phising forsøg - monstro der er en sammenhæng? Det er nærliggende at tro det, efter at vi modtog henved 20 emails i timen og til at der ikke kom en eneste efter amino debatten.

NB. Mit foto kommer igen, når vores webmaster har fået kunstigt åndedræt efter en ret grundig ommøblering af vores website.

Med venlig hilsen

Lars C

He he he he, ja der er nok ingen tvivl om at internationale tyvebander holder øje med Amino og ryster i bukserne når de bliver omtalt. Så jeg vil lige prøve at gøre mig selv arbejdsløs:

Lede spammer, hold dig fra alle der skriver på Amino, ellers kan jeg ikke svarer for følgerne!

Lad os se om det virker. Kan i ikke rapportere i denne tråd om i holder op med at få spam?

Og når vi nu er i gang:

Skattevæsen, skrub af, alle os hos Amino bryder os ikke om at betale skat, så afsted det går!

Så hvis det også virker, så skylder i sgu en omgang pils ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:34
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:59
Dato: 15-11-2006 08:21:10
Forfatter: Martin Thorborg

Skattevæsen, skrub af, alle os hos Amino bryder os ikke om at betale skat, så afsted det går!

Skal jeg læse det som du har ændret mening ang. offshore firmaer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)