Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et one.com hotel, og jeg vil gerne starte en webshop. Jeg har læst at det ikke er muligt med magento webshop ved dem. er det rigtigt? og hvis det er. hvad kan jeg så gøre? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:43

Hey :) tak for svaret, men er der ikke andre muligheder? evt hvor det er billigere, eller er der nogen der kunne være intereseeret i at hjælpe? :) 

pft.  

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:19

stilikonetmol:

Jeg har et one.com hotel, og jeg vil gerne starte en webshop. Jeg har læst at det ikke er muligt med magento webshop ved dem. er det rigtigt? og hvis det er. hvad kan jeg så gøre? 

Hej

Jeg kan godt bygge og opsætte en webshop du kan bruge på dit one.com webhotel.

Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at sende en besked herinde, eller eventuelt skrive en mail jeg kan kontakte dig på.

Mvh Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:36

stilikonetmol:

Magento har ret store krav til server performance, du kan sikkert godt få Magento til at spille på et One hotel, men performance vil være så dårlig at dine kunder ikke vil få en god oplevelse (og derved ikke handle hos dig).

Brug dog de 1000 om året på MagentoHotel.dk. Hvis du ikke er villig til at investere 1000 om året på din webshop tror jeg ikke du skal regne med den store succes (markedsføringsbudgettet plejer at være væsentligt højere).

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 10:41

Jeg vil også anbefale dig at købe et ordentligt webhotel. Det kan være ret afgørende.

Hvis du beslutter dig for at få lavet en webshop, så kan jeg helt sikkert også anbefale http://billigmagento.dk/. De er meget dygtige! Yes

Mvh Alexander

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:43
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:57

stilikonetmol:

er det ikke nærmere 3000 .. https://www.magentohotel.dk/sammenlign-magentocommerce/ ? 
men du har ret :) og det vil jeg gerne investere i det, ville bare hører hvad der var af muligheder?  

Det koster 1000 om året + lidt i oprettelse (mener at det er 250).

De andre priser er hvis du også skal have betalingsgateway (fx. kunne modtage dankort). Dette skal du have lige meget hvor du hoster din shop henne. MagentoHotel.dk har endda ret billige priser på dette.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:09

tak for svaret :) vil overveje deres tilbud. 

mvh christian.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)