Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rest-lager af kontor-inventar (Sælges samlet)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe restlager

Reoler, Konferenceborde, Skabe, Hæve-sænke borde og meget andet. Værdien af restpartiet er ca. 200.000 kr. men sælges til højstbydende over 45.000 kr. excl. moms - det er muligt at besigtige partiet i Herning.. se evt. nedenstående billeder for udpluk af de varer der er (DER ER KUN BILLEDER AF EN LILLE DEL AF RESTLAGERET)

Levering kan evt. ske mod mindre gebyr og det er muligt at få en momskvittering

Rest-partiet sælges af min fader, hvorfor PM og spørgsmål i denne tråd ikke vil blive besvaret - for spørgsmål bedes i ringe til: 27857564

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:41

Hejsa

Kan jeg få dig til og smide dit nummer på en mail til mig, og evt. et præcis antal mv.

Jeg er meget intressert :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:43

Kontakter lidt din far isteder, beklager ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 20:45

Hejsa,

Helt i orden :) .. ville gerne svare på evt. spørgsmål, men ved simpelthen ikke noget om varerene og hvor meget der er - men det gør han hvis du ringer / mailer :) ..

Mvh. Kristoffer

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 20:47

Jeg kan i øvrigt tilføje at varerne sælges på grund af plads-mangel.. Hanhar gang i at tømme 1 af 3 lagre, for at spare lidt omkostninger og få tingene samlet lidt mere rent logistisk :) ..

Mvh. Kristoffer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)