Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige hjemmeside løsninger!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes dit sprog er meget upassende, og desuden burde du nok overveje dig at få noget hurtigere internet.

Det skal dog lige siges at de hjemmesider som vi laver for andre, normalt ikke bliver lavet i rent flash, så derfor vil de kører meget hurtigere.

Vi arbejder lige nu på at få vores hjemmeside til at kunne køre på svage netværksforbindelser, så det ikke kun er folk med en god forbindelse, som kan opleve vores hjemmeside.

MVH

Simon / Uniks.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:59

Uniks.dk:

Vi arbejder lige nu på at få vores hjemmeside til at kunne køre på svage netværksforbindelser, så det ikke kun er folk med en god forbindelse, som kan opleve vores hjemmeside.

MVH

Simon / Uniks.dk

Det er virkeligt uprofessionelt og latterligt sagt, folk med svage forbindelser kan vel sagtens komme ind på normale hjemmesider. Din side er virkelig langsom selvom jeg kører med hurtigt net, jeg tror mere da er noget i vejen med dit website :-).

Og se jer at få lavet et brugervenligt website som man kan finde rundt i Yes

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:25

Mr.HTML:

Din hjemmeside virker ikke ordenlig, sagt ligeud, er den til at skide i.

Skal reloade siden op til flere gange før siden loader ordenligt.

= F*cking irreterende.

En om'er, eller fix det.

Jeg benytter forresten Opera 10,50 , og windows 7 hvis det kan hjælpe jer.

Forsat god aften,

Med venlig hilsen

Mr.HTML

Nu vil jeg overhovedet ikke forsvare den omtalte hjemmeside, for den står for deres/hans egen regning. Men mon ikke lige man kunne finde et lidt mere passende sprog frem? Ellers ender det jo bare med, at Amino heller ikke virker ordenligt hos dig Wink

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:21

Synes du ikke vores hjemmeside er brugervenlig? vi har haft lavet en undersøgelse, hvor 98 af 100 mente at vores hjemmeside var meget brugervenlig.

Lad nu vær med at sidde at kritisere for at kritisere, men kom istedet med noget konstruktivt kritik.

I er også meget velkomne til at kontakte os pr. mail: Uniks@live.dk hvis i skulle have noget råd til forbedringer eller lign.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)