Synes dit sprog er meget upassende, og desuden burde du nok overveje dig at få noget hurtigere internet.
Det skal dog lige siges at de hjemmesider som vi laver for andre, normalt ikke bliver lavet i rent flash, så derfor vil de kører meget hurtigere.
Vi arbejder lige nu på at få vores hjemmeside til at kunne køre på svage netværksforbindelser, så det ikke kun er folk med en god forbindelse, som kan opleve vores hjemmeside.
Vi arbejder lige nu på at få vores hjemmeside til at kunne køre på svage netværksforbindelser, så det ikke kun er folk med en god forbindelse, som kan opleve vores hjemmeside.
Det er virkeligt uprofessionelt og latterligt sagt, folk med svage forbindelser kan vel sagtens komme ind på normale hjemmesider. Din side er virkelig langsom selvom jeg kører med hurtigt net, jeg tror mere da er noget i vejen med dit website :-).
Og se jer at få lavet et brugervenligt website som man kan finde rundt i
Din hjemmeside virker ikke ordenlig, sagt ligeud, er den til at skide i.
Skal reloade siden op til flere gange før siden loader ordenligt.
= F*cking irreterende.
En om'er, eller fix det.
Jeg benytter forresten Opera 10,50 , og windows 7 hvis det kan hjælpe jer.
Forsat god aften,
Med venlig hilsen
Mr.HTML
Nu vil jeg overhovedet ikke forsvare den omtalte hjemmeside, for den står for deres/hans egen regning. Men mon ikke lige man kunne finde et lidt mere passende sprog frem? Ellers ender det jo bare med, at Amino heller ikke virker ordenligt hos dig