Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Millionerne ligger og venter på den rette.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
søger hjælp invistore til unikke idér

søger nogle der vil skyde penge i vores idér mod en del af kagen.

vi har idér  indenfor :

søredning højteknologisk

(patent skal betales og licensaftale hives hjem fra viking fremlægges for viking samt en brugsmodel.)

forskellige idér til koncepter  indenfor sport, samt forskellige modeller i tegningsform .

diverse hjælpemidler til sygehuse.....også skitser til idér der skal laves.

IT program der skal laves til et exklusivt børne og voksent skitse tegnepogram med forskellige, tilbehørs ting som skal tilkobles usb stik. , har kun iden men ved hvordan det skal være.

bræt spil i form af fodboldtspil og havespil i form af kugler og stænger har en prototype klar. men for dyr at få lavet i indien 450 pr spil for 1 stk spil produkseret.

It/mobil idé som skal i mobilen.

ja og meget mere.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:56

I må hellere få udarbejdet nogle forretningsplaner for de enkelte idéer, så de er godt beskrevet - og det er også langt nemmere at få investorer med på vognen når det ligger klar.

Hvorfor giver i den ikke selv gas med f.eks. én idé i starten - for at skrabe nogle penge sammen?

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 18:58

Hej og tak ...Vi har også igang i noget, men skal lige have antal og styk pris opgivet samt pakke opgave. så skal vi have fat i en sælger til at få det solgt. jeg har et firma som vil produkser en enkelt ting som vil gøre det for at få del i kagen og det er sådanne firmaer jeg søger...

og en arbejdsplan er ok men bare en styre pind for en selv og det jo godt nok.

Jeg vil så sige verden ser anderledes ud har mange som vil lave mine i´der  men har ikke penge til at få produkseret noget og så skal det sælges..

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:51

Til Jimmy Rosenkilde.

Jeg kan hjælpe dig med både forretningsplan og kapitalfremskaffelse. Se mere på www.virksomhedsguide.net

Mvh Thor Mønsted

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 10:14

Hej Thor Mønsted

Jeg skal hurtigst muligt finde en invistore til mit patent som ligger klar ved patrade i århus, Vi har ikke en krone og vi har den bedste ide inden for redningsydstyr og er i dialog med viking i esbjerg, hvad kan man lige gøre for at holde udgiften nede så meget som muligt.

Eventuelt noget som sikre at vi måske kan låne pengende i banken. og så skal vi have solgt vores opfindelse til viking hvis de er intresseret vi har som sagt kun fået et møde med dem om at fremlægge idén for dem så vi er ikke sikker på de vil købe idén. men vi har så tilgengæld mange som syntes at det burde være på markedet og som er intresseret i at købe..

vil vil have en licensaftale med viking da de har kunderne og muligheden for selv at forhandle hvis de skal overtage rettighederne. og vi får royalti og procenter af salget.

så det vi skal bruge er en invistore der er villig til at betale det hele mod at få ejerskab i licensaftalen.

eller en mulighed for at en bank kan låne os til patentet og brugsmodel og logo beskyttelse og design beskyttelse.

så er vi sikret men ikke på at der er nogen der vil købe opfindelsen.

venlig Hilsen

Jimmy Rosenkilde

og

John Rosenkilde

rosenkilde.dk@gmail.com

tlf. 98566611 eller 38831010

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)