Jeg er ved at lave noget research for tiden, og er på udgik efter de virksomheder eller personer i Danmark, som er blandt de bedste i landet til at designe webshops og hjemmesider generelt. Og når de så er fundet, hvad tager de ca. for et webdesign?
Jeg er ved at lave noget research for tiden, og er på udgik efter de virksomheder eller personer i Danmark, som er blandt de bedste i landet til at designe webshops og hjemmesider generelt. Og når de så er fundet, hvad tager de ca. for et webdesign?
Jeg kender:
Dwarf - 100 - 150K + for designs.
Cyklop Studio - 16K for et design til webshop.
Wølund og Wraa - X for et design.
Hvem har vi ellers af spillere på banen? :-)
Vil ikke mene Cyklop studio er i nærheden af blandt de bedste. Creuna, de har styr på det digitale, kender ikke deres priser, men de holder nok ikke udsalg. Suddenly, ved ikke hvor stærke de er rent design mæssigt mere, men teknikken/programmeringen er i orden.
Hvordan kan du sammenligne et produkt til 16K med et til 150K?
Der bliver jo typisk betalt per time, så det er tydeligt at der vil blive lagt mere arbejde i den ene løsning. Vi tager typisk 9.995,- for en køreklar shop og her bruger vores designer typisk lidt over 25 timer (og så kommer udvikler og projektleder timer).
Rasmus - Jeg synes, at både Dwarf og Cyklop laver nogle rigtig flotte designs. Hvilket er hvad jeg leder efter :-) Prisen er for så vidt underordnet, selvom man selvfølgelig ikke kan undgå, at det har en sammenhæng. Tak for svar.
Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882" Smykker til mænd
Cyklop Studio har lige fået ny hjemmeside med nyt design. I den forbindelse har vi også lavet en ny side hvor vi præsenterer udvalgte cases og designs af Dandomain webshops.
der er vel himmel vis forskæld på Custom webshops og shops der kører på Dandomain platform(eller andre for den sags skyld) eller er jeg forkert på den ? jeg mener at de færdig syede shops er vel ret låst i hvad man kan, og dermed ikke sagt at det ikke er nok for den løsning der her spørgers til. ?
alt er der også T3cms.dk de laver custom TYPO3 webshops