Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super flot online markedsplads sælges/byttes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en flot online markedsplads, som DU nu kan bliv den heldige ejer af.

Online markedspladsen har eksisteret 6 dage og har et super fedt domænenavn OpretAlt.dk.

Jeg sælger/BYTTER hermed Online markedspladsen + domæne. Grunden til jeg ønsker sælge/bytte min markedspladsen er ganske enkelt fordi, jeg ikke har RÅD og tid til markedsføre markedpladsen optimalt.Markedsføring er jo trodsalt afgørende for at få trafik på en hjemmeside.

Lidt om markedspladsen:

Asp.net c#

Mssql 2005 server

Ajax

minus cms

-Bestå kun de nødvendige funktioner.

Er du intresseret, send venligst en PM med din pris ,produkt. Jeg ønsker kun seriøse pris henvendelser.(..markedspladsens design har kostet 6000kr!)

KUN spørgsmål som bliver stillet via PM,bliver besvaret!

NB:

Jeg fortrækker helst BYTTE (markedspladsen + domæne) med noget brugbart ting/produkt...KUN seriøse henvendelser..

SLÅ til før det er forsent!

Tilmeldt 4. Mar 10
Skrevet kl. 09:37

Online markedspladsen har eksisteret 6 dage og har et super fedt domænenavn OpretAlt.dk.

Jeg sælger/BYTTER hermed Online markedspladsen + domæne. Grunden til jeg ønsker sælge/bytte min markedspladsen er ganske enkelt fordi, jeg ikke har RÅD og tid til markedsføre markedpladsen optimalt.Markedsføring er jo trodsalt afgørende for at få trafik på en hjemmeside.

Lidt om markedspladsen:

Asp.net c#

Mssql 2005 server

Ajax

minus cms

Er du intresseret, send venligst en PM med din pris ,produkt. Jeg ønsker kun seriøse pris henvendelser.(..markedspladsens design har kostet 6000kr!)

NB:

Jeg fortrækker helst BYTTE (markedspladsen + domæne) med noget brugbart ting/produkt...KUN seriøse henvendelser..

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 09:53

Det var en hurtig omgang, måske det var nemmere, at skaffe en partner som kunne hjælpe økonomisk med opstarten. Prøv da og tag fat i f.eks. www.opretgratis.dk , www.dbm.dk eller lignende og undersøg mulighederne inden du springer væk fra din forretning.

Mvh Lars

Tilmeldt 4. Mar 10
Skrevet kl. 12:12 | Låst

Sandt nok.

Sagen er den at jeg helllr ikke har tid til det mere. Jeg er blevet lønmodtager heeh..:)Smile

Men jeg må erkende markedsføring koster penge og tid...

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 18:36

jamen det er der jo ikke noget, at gøre ved. vil du bytte med 50 flasker lækker italiensk rødvin :-) ?

Tilmeldt 4. Mar 10
Skrevet kl. 22:07

Som jeg har skrevet, KUN SERSIØS PM henvendelser besvares!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:16

Jeg solgte for et par måneder siden OpretGratis.dk til den nye ejer og må sige det er svært og sælge til en okay pris.

Jeg mistede selv en del på den side..øv øv

Men det er dårlige tider og sælge i, men gode og købe ;-)

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

OpretAlt.dk:

Lidt om markedspladsen:

Asp.net c#

Mssql 2005 server

Ajax

minus cms

NB:

lav en mindste pris i tråden forvent ikke at få alle kr. ind det har kostet at lave dette design og kode hjemmesiden , der skal du være ekstrem heldig , men man kan aldrig sig aldrig , hvem ved om der en sad og tænkte lige nu på at lave en side som din og du var så heldig at han eller hun så denne her tråd ,

held og lykke med salget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 11:47

Hej beklager at jeg ikke har set, det var bud via pm - men forslaget med de 50 flasker rødvin var nu seriøst nok.

Så nu da det er ude i offentligeheden, så er der vel ikke nogen grund til, jeg sender en pm. Beklager jeg ikke så det... :-(

Mvh Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)