Jeg har en flot online markedsplads, som DU nu kan bliv den heldige ejer af. Online markedspladsen har eksisteret 6 dage og har et super fedt domænenavn OpretAlt.dk. Jeg sælger/BYTTER hermed Online markedspladsen + domæne. Grunden til jeg ønsker sælge/bytte min markedspladsen er ganske enkelt fordi, jeg ikke har RÅD og tid til markedsføre markedpladsen optimalt.Markedsføring er jo trodsalt afgørende for at få trafik på en hjemmeside. Lidt om markedspladsen: Asp.net c# Mssql 2005 server Ajax minus cms -Bestå kun de nødvendige funktioner. Er du intresseret, send venligst en PM med din pris ,produkt. Jeg ønsker kun seriøse pris henvendelser.(..markedspladsens design har kostet 6000kr!) KUN spørgsmål som bliver stillet via PM,bliver besvaret! NB: Jeg fortrækker helst BYTTE (markedspladsen + domæne) med noget brugbart ting/produkt...KUN seriøse henvendelser.. SLÅ til før det er forsent! |
Jeg har en flot online markedsplads, som DU nu kan bliv den heldige ejer af.
Online markedspladsen har eksisteret 6 dage og har et super fedt domænenavn OpretAlt.dk.
Jeg sælger/BYTTER hermed Online markedspladsen + domæne. Grunden til jeg ønsker sælge/bytte min markedspladsen er ganske enkelt fordi, jeg ikke har RÅD og tid til markedsføre markedpladsen optimalt.Markedsføring er jo trodsalt afgørende for at få trafik på en hjemmeside.
Lidt om markedspladsen:
Asp.net c#
Mssql 2005 server
Ajax
minus cms
-Bestå kun de nødvendige funktioner.
Er du intresseret, send venligst en PM med din pris ,produkt. Jeg ønsker kun seriøse pris henvendelser.(..markedspladsens design har kostet 6000kr!)
KUN spørgsmål som bliver stillet via PM,bliver besvaret!
NB:
Jeg fortrækker helst BYTTE (markedspladsen + domæne) med noget brugbart ting/produkt...KUN seriøse henvendelser..
SLÅ til før det er forsent!