Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alvorlige SEO problemer med flere domæner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores shop proteinpower.dk har alvorlige problemer med at blive vist i Googles søgeresultater.

Vi startede med at blive hostet på vores udviklers servere (prime.udviklersnavn.dk etc) - sitet skiftede server en enkelt gang hos udvikleren. Kort efter blev vores URL aktiveret, så www.proteinpower.dk var oppe at køre på den nye server.

Efter udviklingsarbejdet var færdigt, ønskede vi at flytte server til en ekstern. Her benyttede vi www.proteinpowder.dk (med D i), mens vi ventede på at www.proteinpower.dk skulle blive frigjort.

Denne nye eksterne server var ikke tilfredsstillende, og vi købte os ind på en ny server, hvor vi er nu, og hvor proteinpower.dk er hoveddomænet. Proteinpowder.dk (med D) henviser til dette domæne.

Som sagt kan vi ikke blive synlige på Google, hvilket vi er meget kede af. Vi har flere gange forsøgt at registrere og indeksere os.

Er der nogen, der kan analysere ovenstående situation og hjælpe os?

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:00

Mon ikke Google finder Jer, hvis I smider et link eller 2: www.proteinpower.dk, det plejer de at gøre inden for en uges tid, hvis man linker her fra Amino.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke, det hjælper at lave links, Nicolaj ;-)

Så længe sitet har denne i headeren:

<meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW" />

sker der ikke mere. Den linje fortæller alle søgemaskiner, at de ikke må indeksere siden eller følge links på den. Jeg vil tro, at der er programmør et sted, der står til seriøs spanking...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:33

Nå - der gik vist Amino-grus i den. Jeg skrev: Så længe den linje er i headeren, er der ingen søgemaskiner, der crawler eller indekserer sitet. Jeg vil mene, der er en programmør, der står til meget seriøs spanking et sted...

Få også lige en god forklaring på, hvorfor han/hun har sat jeres site op på denne måde:

#1 Server Response: http://www.proteinpower.dk/
HTTP Status Code: HTTP/1.1 302 Moved Temporarily
Date: Wed, 10 Mar 2010 03:31:50 GMT
Server: Apache/2.2.12 (Ubuntu)
Vary: Accept-Encoding
Content-Length: 0
Content-Type: text/html
Redirect Target: http://www.proteinpower.dk/forside.html

Held og lykke med det.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:43

Hej Thomas,

Tusind tak for denne guldbelagte feedback. Vores egen udvikler er omgående sat på sagen.

Programmøren, der står til spanking, er Wildside i Århus, som vi af et utal af årsager gerne vil advare på det KRAFTIGSTE mod at samarbejde med. 

Endnu en gang tak, vi ser frem til (omsider) at være klassens nye dreng på Google :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:11

Thomas Rosenstand:

Jeg tror ikke, det hjælper at lave links, Nicolaj ;-)

Så længe sitet har denne i headeren:

<meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW" /> sker der ikke mere. Den linje fortæller alle søgemaskiner, at de ikke må indeksere siden eller følge links på den. Jeg vil tro, at der er programmør et sted, der står til seriøs spanking...

He he nej det kan jeg da godt se Smile Det er vel sat på da siden lå på testdomænet, men de har så lige glemt at fjerne det igen på den nye side Embarrassed

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:44

Og fed side Yes

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:24

Det er da utroligt at professionelle firmaer kan lave så mange seo fejl. Wildside burde have en robots.txt fil med nofollow til alle deres midlertidige websites alt andet er jo fuldkommen latterligt.

Håber du får rettet problemet

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:34

Under alle omstændigheder skal siden nok lige have en SEO overhaling, nu I er igang med at blive indekseret. Der mangler title tags, en sælgende description og en masse andet.

Her kunne Thomas Rosenstands bog måske også være dig behjælpelig. I første omgang i Light udgaven Smile

Held og lykke med det - og tillykke med jeres forhåbentligt snarlige indeksering!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)