Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til shop ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger nogle nye udfordringer, og jeg ønsker derfor at starte en ny webshop, men jeg har ikke lige nogle konkrete produkter eller produktkategorier som jeg ønsker at sælge inden for.

Så derfor ville jeg høre om der var nogle af jer som havde nogle gode ideer. Jeg har nogle få krav til forslagene.

- Det skal være noget som kan sælges på nettet(dvs "mindre" ting som er forholdsvidst nemt at sende, ikke fx vaskemaskiner osv.)
- Det må meget gerne være noget som ikke er super dyrt i indkøb pr vare.

Hvis du har nogle gode ideer som du gerne vil af med så smid dem her eller på en pm. Så snakker vi lidt om det :) Hvis du kommer med en god ide kan vi snakke om noget betaling :)

M.V.H

Christian Lybæk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:36
Hej Christian,

for ikke at begrænse dig til små varer og dyre indkøb, så prøv at overveje drop shipping - altså når du sælger et produkt og overlader det til en leverandør at sende direkte til din kunde. Så slipper du også for lager.

Det er dog en god ide lige at se de produkter, du sælger, for at kunne yde support på dem eller for at lave en god salgstekst. Den gode sælger (i min verden) har nemlig et godt produktkendskab.

Just my 4½ cents.

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:48
Hej

Det er også noget jeg har overvejet :) Og noget jeg også vil kigge på lidt senere, men jeg vli også lige give amino en chance og se om der er nogle af jer kreative mennesker som har nogle gode ideer :)

Og jeg vil give dig 100% ret i at en god sælger er en som også har et meget godt kendskab til det/de produkter personen sælger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)