Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der brug for sådan en service?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I det sidste stykke tid, har jeg, bare for at holde mig igang, forsøgt at lave et online system (hjemmeside) som har og kommer til at kunne følgende:

• Projekt styring
  • Kunde database
  • Mail system med egne skabeloner
  • Opgave styring
  • Time registrering til de enkelte opgaver
  • Kalender
  • Synkronisering med Outlook

og flere ting jeg sikkert på stående fod har glemt..

Og nu til spørgsmålet.. Vil der være brug for sådan en service?? For hvis der er vil jeg bruge tid på at gennemarbejde funktionerne, ellers ikke..

Så hvad siger i? Er det noget i kan bruge eller findes der massere af disse systemer i forvejen?

Venlig Hilsen
Jesper Pedersen

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:22

Der findes en stribe projektstyringsværktøjer på markedet, og de spænder fra store dyre enterprise frameworks, til små helt gratis plugins til eks. Joomla.

Jeg siger ikke, at du ikke har et marked, for de mange typer projektstyringsværktøjer, tyder jo ligessom på noget andet - men du skal bare var knivskarp på dit markedssegment og behov, din markedsstrategi skal være super tilpasset og din forretningsmodel/pricing skal også være meget specifik.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:26

M_Munksgaard:

Der findes en stribe projektstyringsværktøjer på markedet, og de spænder fra store dyre enterprise frameworks, til små helt gratis plugins til eks. Joomla.

Jeg siger ikke, at du ikke har et marked, for de mange typer projektstyringsværktøjer, tyder jo ligessom på noget andet - men du skal bare var knivskarp på dit markedssegment og behov, din markedsstrategi skal være super tilpasset og din forretningsmodel/pricing skal også være meget specifik.

Vil kun give dig ret.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 02:17

Som manden bag netop en sådan tjeneste (link i signatur) kan jeg også kun erklære mig helt enig i ovenstående. Det er sandelig ikke noget man bare lige hopper ud i.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)