Jeg driver i øjeblikket 2 virksomheder. Den ene går ganske fornuftigt og er min primære indtægtskilde, mens den anden står lidt i stampe. Størstedelen af min fokus/indsats ligger, naturligvis på den jeg skal ernære mig ved. Og det ser faktisk ud til er der er gode muligheder for vækst. Problemet er at jeg føler at den virksomhed, der står stille ’bremser’ lidt for mine muligheder med den anden. Jeg har derfor besluttet mig for enten 1) At optage en ’aktiv’ partner, eller 2) Sælge virksomheden. Virksomheden har eksisteret i 4 år, og består både af en fysisk butik + web-shop. Virksomheden har til huse i egne lokaler (2 lokaler, samlet ca. Det vil være muligt at opføre privat bebyggelse på den del af ejendommen der ligger bag butikken. Den offentlige ejendomsvurdering lyder på kr. 1.000.000,-, Varelageret udgør kr. 6-700.000,-. Omsætningen udgør ca. kr. 2.000.000,-. Der er pt. 1½ mand ansat (+ aftaler på timebasis m. 2 andre). Omsætningen har udviklet sig fra 1.000.000,- til 2.000.000 i løbet af de sidst 3-4 år. Rent resultatmæssigt er det dog stadig en nul-forretning (mindre underskud). Så kære Amino debattører, nu kan jeg godt bruge et par gode råd:
|
Gode råd ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)