Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-markedsføring af regionalorienteret webside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Skal netop til at launche en regionalorienteret webside, og kunne i denne forbindelse godt tænke mig at få input på hvordan I ville anvende nettet til markedsføring ?

Bedste hilsner

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 15:31

forresten....særlig kompetente forslag kunne sagtens resultere i samarbejde fremover :-)

MVM

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:42

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:48

Hej MVM

Gennem Google Adwords kan du fokusere på regionale områder, hvis det ønskes. Jeg har arbejdet med et par kunder som har ønsket dette og som jeg har opsat det for fx JK-udlejning.dk og Letlej.dk. Jeg plejer at lave det med en god kombination med annoncetekster der også vedrører det regionale område, som man er nogenlunde sikker på at få de rigtige kunder ind af døren.

Gennem Facebook kan du målrette meget præcist ved at indtaste hvilke byer markedsføringen skal rettes mod, hvilke personer, aldre, uddannelse etc. Der ligger en række faktorer hvor man virkelig kan snævre sin markedsføring ind til sin målgruppe.

Skal du have hjælp til noget af ovenstående, så send mig en mail på info@pinkmarketing.dk så kan vi få kigget på sagerne.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 15:49

Hej Nicolaj

Tak for dit svar :-) Jo, dem har vi på listen, dog ved jeg ikke hvordan Adwords ved om en privatbruger sidder i Helsingør eller Århus...ved du tilfældigvis dette ?

MVH

MVM

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:51

MVM:

Hej Nicolaj

Tak for dit svar :-) Jo, dem har vi på listen, dog ved jeg ikke hvordan Adwords ved om en privatbruger sidder i Helsingør eller Århus...ved du tilfældigvis dette ?

MVH

MVM

Google ved mere end man tror Smile

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:11

Touché. Ville bare give dig chancen for at shine lidt Nicolaj....forspildt !

BH

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 16:23

Hej René

Tak for svar og tilbud. Hvor er du henne geografisk ?

MVM

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:38

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:06

Jeg er ellers blevet inviteret til København på mandag af Google, men er desværre forhindret i at deltage. Der havde jeg ellers haft lejlighed til at spørge dem direkte. Smile

Der er en række workshops og mulighed for en halv times konsulationstid med en af deres optimeringseksperter.

I løbet af dagen kommer de bl.a. ind på følgende:

Optimerings hints & tricks advanced, content & display + new opportunities, redskaber til optimering og deres synergi, nye muligheder med Google, search funnels, YouTube, sitelinks, search trends og digitalisering af budgetter.

Jeg er rigtig træt af at jeg ikke kan komme, men vil gøre et sidste forsøg imorgen på at få flyttet nogle aftaler.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)