Det er måske nok lidt off topic, men problemet er reelt og gør at jeg ikke kan få kontakt til min SuperOffice CRM database hvor alle mine kontaktinformationer er placeret. Jeg er derfor ret desperat, og håber at en af jer kender til problem og ved hvordan jeg løser det. Jeg kom uforvaren til at slette noget SQL servive database, og dermed den fil der hedder sqlevn70.rll, som jeg tror er det enetse jeg mangler for at få SQL Servce Manager i luften igen. Når jeg pørver i dag får jeg følgende fejl: --------------------------- Your SQL Server installation is either corrupt or has been tampered with (Could not open SQLEVN70.RLL). Please uninstall then re-run setup to correct this problem -------------------------- Please help! |
Mangler SQLEVN70.RLL til SQL Service Manager
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Det tror jeg bestemt også... Tag en backup - lad være ved af afinstallere - bare lav en installation af SQL serveren igen, oveni den gamle installation, så burde den fixe problemet, ved at kopiere den manglende fil igen... |
Hej Martin og Lars, Tak for jeres hjælp. Det er skønt med sådan kloge hoveder. ![]() Nu hører jeg ikke til en af de kloge hoveder - i hvertfald ikke på IT siden. Jeg har skiftet arbejde, og ved ikke hvilken MS SQL der var lagt ind - eller hvorfor? Ved dog at det at den ikke fungerer (service manager) gør at jeg ikke kan komme i kontakt med CRM. Er det en MSSQL jeg kan downloade fra Internettet et sted? Kan jeg ikke blot indhente den omtalte manglende fil, som fejlmelding spørger på (SQLEVN70.RLL)? På forhånd tak! ![]() |
Jeg kender ikke versionerne af dem men du må kunne se hvilken version dit CRM system passer sammen med. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Det er en MSSQL der er installeret og som skulle køre en Service Manager. Jeg er desværre ikke dygtig nok til hverkan at tage backup eller geninstallere og lignende - så det lyder som om at eftresom jeg ikke bare kan få den manglende fil "ind" i systemet igen, må jeg have hjælp udefra der sidder ved computeren. I skal have tak for hjælpen uanset :) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)