Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil, Nissan Primera 1.6 1998 Nysynet, med særlig rabat til Aminoer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sælger min højt elskede bil da jeg er flyttet ind til byen. Bilen står i Odense og i kan se mere om den her: http://www.guloggratis.dk/nissan/primera/annonce/6934113

Bemærk jeg giver alle Aminoer 10 % yderligere rabat hvilket vil sige i får en besparelse på 3750 kr.

Hvilket giver en samlet salgspris på kun 33750 kr.

Skriv hvis i har yderligere spørgsmål eller vil se en fremvisning af bilen. I kan også kontakte mig på 28586374

Mvh.

Benjamin

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:12

Hej Benjamin

Har du haft nogen form for problemer med elektronikken? Jeg ha hørt at sikringerne ryger rimelig hurtigt

Med venlig hilsen

Martin Mortensen

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:19

Hej.

Jeg vil bare være sikker på jeg ikke har læst forkert.

Bilen er 12 år gammel og har kørt næsten 200,000 kilometer til en pris på ? 33750 kr.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:12

Det er en ok pris. Har selv ejet adskillige nissan primeraér og de er uopslidelige. Jeg havde en på et tidspunkt der kørte over 500.000 km på samme motor.

Hvis bilen er rimelig pæn med rust og man passer på det + selvfølgelig passer bilen med service m.m. er den super stabil.

Held og lykke med salget Mvh Lars

Tilmeldt 26. Dec 05
Skrevet kl. 14:33

Har aldrig haft problemer med sikringerne, det eneste har været en ABS sensor jeg har fået skiftet. Og ja bilen er fra 1998 og er undervognsbehandlet 3 gange samt hulrumsbehandlet. Bilen har INTET rust og som Lars kommenterer så er det en rigtig holdbar bil som kører upåklageligt.

Tilmeldt 26. Dec 05
Skrevet kl. 14:37

Bilen er desuden lige blevet synet uden bemærkninger.

Tilmeldt 26. Dec 05
Skrevet kl. 15:59

Nu giver jeg yderligere lidt over 5% rabat til Aminoer. Dette er lastprice da jeg er i pengenød i øjeblikket. 

Det vil sige i kan købe den til kun 32000.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)