Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes med velgørende arbejde - også for små iværksættere!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lidt anderledes baggrund som proffesionel bobslædekører, og har i 2006 startet virksomheden Throw-in der laver indkasttræning for fodboldklubber. Jeg havde planlagt at lave et verdensrekordforsøg i indkast, og jeg synes at opmærksomheden ikke kun skulle gå til mig selv. Jeg valgte at samarbejde med diabetesfonden JDRF, og dette samarbejde har siden 2008 givet ca. 100.000 kr til kampen mod diabetes.

De events jeg har lavet sammen med JDRF, har også givet opmærksomhed omkring de foredrag, jeg siden har holdt gennem portalen succes-kultur.dk

Jeg har p.g.a. samarbejdet med JDRF, fået muligheden for bl.a. at lave rekordforsøg for henholdsvis 26.000 og 38.000 tilskuere i Parken og på det olympiske stadion i Berlin. Jeg har deltaget til en del arrangementer, der har givet mig mulighed for at networke med spændende og indflydelsesrige personer.

Som en lille iværksætter har det været en kæmpe gevinst for mig, at lave dette velgørende arbejde. Hvis der sidder nogle derude der gerne vil have nogle virkelig fede oplevelser, der også vil støtte et godt formål og samtidig gerne vil have positiv markedsføring og networke med andre, så er JDRF et godt sted at starte.

I JDRF er der brug for alle typer iværksættere, så hvis der nogle af Jer der er interresserede i at få en ekstra vinkel på jeres virksomhed, så kan i skrive til mig eller svare på denne tråd : )

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

tg@succes-kultur.dk

www.succes-kultur.dk

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er JDRF forkortelse for ?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08