Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbulding - Spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Lad os antage jeg har 50 sider der skal op på Google, hurtigst og bedst muligst.

Jeg kan få link fra en del større danske hjemmesider.

Er det bedste jeg oprettet et domæne "Seoprojekt2010.dk" og får link dertil, som så linker videre til de 50 sites. Eller bliver jeg nød til at få 50 links fra hver af de sider jeg kender?

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:38

Er helt ny til SEO, så ikke mit svar du skal fokusere på, men vil da gerne poste så jeg kan få at vide om jeg er helt galt på den :D

Men jo flere der linker til din side , jo bedre pagerank og dermed placering
så 50 links fra dem alle vil jo være bedst men hvis de bare skal på google, uden en god placering kan du vel godt det andet? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:40

Du skal have et link hvert sted til hver af dine sider, ellers ender du op med 50 links til SEO siden og kun 1 link til hver af dine sider, det batter ikke rigtig noget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:42

Hvis du linker 50 hjemmesider fra 1 hjemmeside får de 50 links ikke nogle god pagerank, selvom den ene hjemmeside har en god pagerank.

Men hvis alle hjemmeside drejer sig om det samme, og du kan lave en slags portal for de 50 hjemmeside på den ene hjemmeside, kan der vel godt være mening i det?

Så optimere de 50 sider individuelt eller samle dem sammen til 1 stor hjemmeside, hvis indholdet tillader det?

Vh Bjarke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)