Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal til at få lidt mere trafik på mine sites, og ville høre om hvor det er godt at registre sine sider henne:?

Hilsen 

Patrick

Og rigtig god nat.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:15

www.linkkataloger.dk kan du finde en masse linkkataloger, som det mest af alt lyder som om du søger. Husk dog, at diversitet blandt dine links er nøglen til succes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God tips jeg synes man hurtige finder links på

Lav en blog på siden tilmelde blogges  rss -feed , portaler

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

søge på google med disse ord social medier bookmarker , rss , feed og bagved url link site hjemmeside  mv.

læs her det giver måske små input http://www.thorborg.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 01:17

Martin Hegelund Møller:

Husk dog, at diversitet blandt dine links er nøglen til succes.

Super mange tak,

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad du mener med den ovenstående sætning

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 01:20

Endnu engang tak Mikael ;)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:28

I bund og grund at du skal sikre dig at dine links er forskellige og ser så naturlige ud som muligt. Dvs. at de skal komme fra forskellige typer af kilder (kataloger, fra blogs osv osv), have forskellig ankertekst og - for katalogers vedkommende - en forskellig beskrivelse.

Som Mikael nævner, kan du starte med at udspionere dine konkurrenter gennem SiteExplorer og se, om de får nogle gode links fra nogle kilder, hvor du også kan få ét.

Dit problem er, at din side er "kedelig" (hvis det er WebConstruct) vi snakker om). Ikke ment ondt - men hvem gider at linke til den naturligt? I så fald skal du tilbyde noget - enten give noget viden, være underholdende eller være en ressource på den ene eller anden måde. Fordi med mindre du er et C20-firma, får du næppe bare et link. Du kan derfor ikke regne med at linkene kommer selv, og derfor kan du f.eks. starte med at skabe noget indhold, som folk naturligt ønsker at linke til fra f.eks. deres blog. Lav evt. selv en blog, som kan høste links. Brug i øvrigt sociale medier, fora osv. til at være aktiv - her bliver du ofte belønnet i form af links og opmærksomhed.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 01:32

Mange tak for svaret Martin.

Nej det er ikke til Webconstruct, der har du nok ret at det ville være kedeligt at linke til :)

Jeg vil prøve at læse nogle seo bøger og prøve det i nævner :) Kan være jeg kan blive klogere på de punkter :)

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 03:07

Vh Bjarke.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:29

Hej Patrick,

Jeg skrev tidligere en lille lynguide til linkbuilding herinde. Den kan måske dig nogle input til den absolut nødvendige variation i dine links, som Martin allerede er inde på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)