Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køkken/produktionslokale til lån

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et køkken/produktionslokale til catering (4000 området). Evt. et køkken som ikke bruges i weekender, da det er der jeg typisk har arrangementer. Så står man lige og har den form for kapacitet og vil ha lidt ekstra indtægt og samtidig give mig en stor håndrækning, så må man meget gerne kontakte mig.

Jeg ryder altid fuldstændigt op efter mig og efterlader tingene pæne og rengjordte...

Jeg behøver ikke nævne lokalerne naturligvis skal være godkendt af myndighederne.

mvh. MI

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:28

Det er ikke sandsynligt, at du kan finde et køkken, hvor du kan leje dig ind. Indehaveren, som bruger det normalt, skal have sporbarhed for ALLE fødevarer, der har været igennem hans køkken, altså også dine. Det betyder, at han skal vide hvor de kommer fra, og hvor de bliver sendt hen, og hvis der opstår problemer, hænger han på den.

Check reglerne med den lokale fødevareregion, hvis du vil arbejde på dette område.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40

Hejsa

Jeg er klar over at det ikke bare er lige til. Jeg ville naturligvis indordne mig præcist under de krav som bliver stillet, både fra myndigheder og evt. udlejer....Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)