Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Kan i se om i har tid til at kikke på min hjemmeside,

og evt komme med nogle forslag til nogle andringer, der kan gøre den mere bruger venlig,

takker på forhånd

Kim Remmer

Dream-Shop

http://www.dreamshop2u.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:47

Hej

Den blå skrift du har nede midt på siden passer overhoved ikke ind.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:51

Måske skulle du overveje et nyt logo. Det nuværende passer ikke så godt ind på siden og er ikke særlig kønt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Din forside indeholder efter min mening alt det nødvendige og mere til;

- Nyheder, nyeste produkter, topsælgere, anmeldelser, søgefunktion, artikelbase, mulighed for flere sprog, statistik over besøgende osv.  Det virker nemt at komme igang med at handle og de informationer en usikker ehandlende kunne efterspørge, er inden for klikkerækkevidde.

Rent æstetisk kunne man dog godt ønske sig lidt mere, i og med at det er en side der sælger pynt-artikler. Ved første øjekast bruger man lidt tid på at orientere sig om hvad du helt nøjagtigt sælger. Der kan dukken/figuren godt give anledning til at tro at du sælger noget helt andet (legetøj, babyudstyr etc). Så en lidt mere farverig og levende side "pyntet" op, ville måske fuldende helhedsindtrykket.

Men overordnet ser det ud som en fin side. Håber du kan bruge det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:57

hej, ikke for at være ond eller noget, men syntes det er brand ærgerligt niveauet er helt i bund med design og navigation!

hvis du åbnede en shop på strøget i kbh, ville du så være stolt at være indehaver af din facade?

forestil dig du har en rigtig butik og sørg for din webshop afspejler samme kvalitet og pro udstråling som de fysiske butikker oftest gør. Så får kunden en god oplevelse og du kan være stolt af dit arbejde, hvorfor nøjes med andenklasse hvis du vil tjene penge på 1.klasse :-)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 19:34

Hej

Så er det ændret

Må indrømme at det ser bedre ud

Kim Remmer

Dream-Shop

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 19:38

Måske skulle du overveje et nyt logo. Det nuværende passer ikke så godt ind på siden og er ikke særlig kønt.

Logoet bliver da det er indført i hele papirs gangen

men ellers tak for din mening

Kim Remmer

Dream-Shop

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Mar 10
Fra  Dreamshop Dream-Shop Skrevet kl. 19:43

Hej

Ja jeg ved godt at designet trænger til et løft, men det er altid godt at høres andres mening, og så arbejde ud fra de kommentare men får.

Kim Remmer

Dream-Shop

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:56

Designet virker lidt gammeldags.. og menuen i venstre side eller ok

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Logoet tænker jeg på baby

Et image skaber ideer og glæden er en dette en hygge spreder , er det mig kommer

Bord dæk dig til drømme party

Drømme bord dæk dig vi levere til sjove party fest fra du er baby til din 100 års fødselsdag

Drøm bord dæk dig levere Sjov og ballade party glæde til unge og de gamle

Ideer opfindelse glæde finde par sjov party glæde billeder , med sætninger der rimer , er i vej til jeres næste party glæde

Iver i sådan set seriøse , der jo masser informationer bare mangler det rigtige image logo , med glæde der giver party glæde ,vi levere festartikler til enhver fest

lige ekstra ideer huske ligge jeres CVR nummer på siden , gerne alle , dette skaber , troværdig at i kan levere , et telefon nummer er et plus , på gerne alle undersider , samme med jeres CVR nummer

Kontakt siden bemærket jeg næsten ikke lave denne links større i menu , folk skal jo kontakte drømme glæde .

Husk unikke titler på jeres alle jeres undersider ,dette skaber flere besøgene jeg mener dette her <title>bordpynt-festartikler-barnedåb-børnefødselsdag Dreamshop2u.dk</title>

En side om jer og formålet med siden er altid godt google elsker tekst , kunne ikke finde den side

Dette var lige mine små input til jeres glæde party side Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)