Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager program

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge et program der er nem og kan håndtere 100-200 produkt id'er

Det skal bare være et simpelt program der kun skal bruges af min til at holde styr på varenumre, varetekst, billeder, størrelser, priser, leverandør. Noget simpelt søgning efter produktnumre også måske.

nogle der kender sådan et program

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Hvis du holder lager i forbindelse med en webshop, kunne du benytte dig af de forskellige gratis opensource CMS systemer, som OS Commerce, Wordpress etc. Wordpress har eksempelvis et add-in program som hedder eCommerce, hvor man kan ligge produkt, lagerbeholdning, pris, beskrivelse, fragtomkostninger, billeder, kategorier (således at du kan gruppere det i varegrupper). Det er i forbindelse med salg på via en hjemmeside at det er beregnet, og det gør det nemmere at integrere sin webshop med det som du efterspørger. Men hvis ikke det som du leder efter er i forbindelse med en webshop er det jo ikke relevant.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 01:37

Hej,

Skal det være på WEB eller Windows Program ?

Der findes jo mange regnskab program til omkring 500 kr. (ex. moms) der kan holdstyre på varelage.

f.eks.: smart-regnskab.dk

Jeg har også lavet en super simpel lager styring program til en kunde som du beskriv, dog ikke noget med billede og størelse. Da det er noget vi selv udvikler så kan vi altid lavet mere på det.

Ellers der findes også en lager program der kan alt: http://www.inflowinventory.com/

Desværre den er på engelsk.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:31

Jeg vil helst have at det er et windows software så det ligger på min egen computer.

Interflow har jeg forsøgt mig med nu, og det virker fantastisk. Dog er der ingen regnskab deri så vidt jeg kan se, og det mangler jeg

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 11:40

Hej Youstar

Tag et kig på e-moms.dk, der har du et regnskabsprogram med lagersystem. Du kan prøve det gratis i 14 dage.

Youstar er iøvrigt et fedt navn :) Kunne være interessant at lave et online X factor site med det navn, ala youtube.. så bare med fokus på at få sit talent frem.. endnu en ide til samlingen.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 02:46

Summa Summarum (Enterprise). og Aesiras (med Regnskab og Handel module) kan både lagerstyring og regnskab. Begge program kan du få demo til.

http://www.aesiras.dk

http://www.summarum.dk/

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)