Hej Aminoer I forbindelse med at nogle mahogni vinduer nu længe har stået og samlet støv, sælges de nu til rigtig god pris.. Der er 9 vinduer i lidt forskellige varianter og størrelser, men på min profil, under FILER, ligger der et par billeder som i kan tage et kig på, og hvis det frister så kan i bare ringe på 61651389, eller skrive til uffehs@gmail.com eller sende en PM, så sørger jeg for størrelser mm. ønsket info.. (hvis i ikke kan finde frem til dem på min profil, kan jeg sagtens tilsende dem . og hvis flere billeder er ønsket, kan det sagtens lade sig gøre).. Skal dog siges at én af vinduernes glas er gået i stykker, men kan sagtens skiftes og rammen rejler intet (hvis i skulle ønske hjælp til at skifte glasset, vil jeg gerne hjælpe).. Prisen havde jeg forestillet mig skulle ligge omkring 9.000 kr. - men da de har stået længe nu er alle bud velkomne, store som små.. Hvis i på billederne skuille finde én eller enkelte som var interesante så sig til, så kan vi sikkert godt finde et godt tilbud på styk pris.. :) Vinduerne er i rigtig god kvalitet, og som sagt er de alle i mahogni hvilket virkelig også har en betydning, de holder nemlig rigtig længe + personligt synes jeg mahogni farven er rigtig flot.. Så hvis i skulle være interesserede så tag et kig forbi min profil og tjek billederne ud, eller send mig en besked. Og er til at handle med, så bare byd løs - synes det er synd så fine vinduer ikke skulle blive brugt.. :) Ser frem til at høre fra jer. Mvh Uffe.. |
Ingen bud?
Hva hvis vi siger en samlet pris på 8.000 kr? - (stykpris er stadig også muligt!)
Men er åbne over for alle bud.. :)
Mvh Uffe..