Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restparti/fejlkøb af MAHOGNI VINDUER SÆLGES BILLIGT..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I forbindelse med at nogle mahogni vinduer nu længe har stået og samlet støv, sælges de nu til rigtig god pris..

Der er 9 vinduer i lidt forskellige varianter og størrelser, men på min profil, under FILER, ligger der et par billeder som i kan tage et kig på, og hvis det frister så kan i bare ringe på 61651389, eller skrive til uffehs@gmail.com eller sende en PM, så sørger jeg for størrelser mm. ønsket info.. (hvis i ikke kan finde frem til dem på min profil, kan jeg sagtens tilsende dem . og hvis flere billeder er ønsket, kan det sagtens lade sig gøre).. Skal dog siges at én af vinduernes glas er gået i stykker, men kan sagtens skiftes og rammen rejler intet (hvis i skulle ønske hjælp til at skifte glasset, vil jeg gerne hjælpe)..

Prisen havde jeg forestillet mig skulle ligge omkring 9.000 kr. - men da de har stået længe nu er alle bud velkomne, store som små.. Hvis i på billederne skuille finde én eller enkelte som var interesante så sig til, så kan vi sikkert godt finde et godt tilbud på styk pris.. :)

Vinduerne er i rigtig god kvalitet, og som sagt er de alle i mahogni hvilket virkelig også har en betydning, de holder nemlig rigtig længe + personligt synes jeg mahogni farven er rigtig flot..

Så hvis i skulle være interesserede så tag et kig forbi min profil og tjek billederne ud, eller send mig en besked. Og er til at handle med, så bare byd løs - synes det er synd så fine vinduer ikke skulle blive brugt.. :)

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Uffe..

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 11:57 | Låst

Ingen bud?

Hva hvis vi siger en samlet pris på 8.000 kr?  - (stykpris er stadig også muligt!)

Men er åbne over for alle bud.. :)

Mvh Uffe..

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 12:58 | Låst

Her var lidt mere info om vinduerne:

- 2 stk tophængt fast karm 198,8*68,8(b*h), kan åbne i de 130 cm klarglas.
- 2 stk. topstyret bad (røgetglas) 68,8*68,8 (den ene er der dog et defekt glas i)
- 1 stk trekant fastkam 177,6*81,7*8,1(b*h*h).
- 1 stk trekant fastkarm 225*110,4*17,2(b*h*h)
- 1 stk trekant oplukkelig 68,8*116,9*88,4(b*h*h).
- 1 stk skodde element oplukkelig 58,8*118,8(h*b).

Håber der noget der frister :)

Fra Odense SV
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:44 | Låst

Hvis du har dem endnu så må du gerne maile mig billeder på cbk@brison.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 20:15 | Låst