Det er et rigtig, rigtig svært spørgsmål at svare på, når man ingenting ved...
Du kan finde lidt inspiration her: http://pkm.dk/index.php?id=25&L=0, hvor de blandt andet nævner, at de ikke er afhængige af, at konkurrere på prisen, hvilket blandt andet kunne lede op til en snak om de Fire P'er. Derudover står der nogle ting der måske kunne bruges i en Porters Five Forces.
Men som sagt er det svært at sige så meget når man ikke kender firmaet eller de teorier I har arbejdet med. Jeg går ud fra, at I har mere info om jeres case-virksomhed end bare deres hjemmeside, eller?
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
Googlede dem lige lidt og fandt blandt andet en udsendelse fra DR2, der netop handler om dit emne. Det er afsnit 7 af programmet Kriseknuserne og blev sendt 23/11-09.
Stødte faktisk tilfældigvis på deres spændende virksomhed forleden. Efterhånden noget tid siden jeg har haft afsætning på handelsskolen, men prøv at fokusere på deres alternative strategi og deres brug af storytelling.
Du kan nok selv se på alle de punkter de skiller sig ud, blandt andet med brugen af h.c. andersen i deres markedsføring. Kig på disse ting og fokuser på de modeller og relevante ting du har i bogen.