Hej Thor,
Nogle overvejelser: Jeg kan selv godt lide de grå farver, det virker sobert og professionelt. Lidt kedeligt, tørt kan man så indvende, men det kan der måske kompenseres for på anden vis.
Jeg ville rette siden til så den mørkeste grå får samme bredde i højre side som i venstre (og top).
På siden “Forretningsplan” starter indholdet længere nede på siden end på de andre. Den skal selvfølgelig op så alle sider starter lige langt fra toppen.
Siderne “Forside”, “Forretningsplan” og “Kapital”, har alle en størrelse der gør at jeg kan se hele siden uden at scrolle. I love that!
Det er ikke så tit man ser et site, hvor alle siderne har samme størrelse. Typisk en tabel der går igen men samme bredde og højde på samtlige sider. Det er jo heller ikke tilfældet her, men det er jo ret tæt på. Om det er umagen værd at arbejde på at rette til så alle sider får samme stramme skabelon, kan jeg ikke vurdere. Der kan være argumenter for at tingene ser ud som de gør (produkt, målgruppe, etc.). Det kan fremstå meget gennemarbejdet, når det lykkes, men der skal jo heller ikke mangle noget, så giver det pludselig et helt andet indtryk.
Som jeg ser det er der plads til at tilføje et, muligvis to, punkter i menuen. Kontaktsiden ville jeg splitte i “Kontakt” og ”Profil/Om...(os)/?” (hvad man nu foretrækker), kan kun tilslutte mig at en kontaktformular vil være et +. (jeg bifalder også et få CVR nr. med i footeren, så det er på alle sider).
“Sidste nyt”-kolonnen skuffede mig noget. Nyhederne er såmænd friske nok, men jeg troede at det var headlines som linkede videre til en mere udførlig beskrivelse. Jeg sad lidt med en, “nå og hvad så?”-fornemmelse. De udvider pt. Investordatabasen. Og? Hvad betyder det for mig som investor? Betyder "pt." at jeg skal skynde mig for at være med? Hvad betyder det for mig som forretningsdrivende i en transformationsproces? Et par uddybende sider med lidt “salgssnak”, hvor fordele og styrker uddybes i forhold til både kapitalefterspørgende og kapitaludbydende partnere, ville jeg nok overveje.
Jeg er ikke selv så begejstret for de små “remindere” der er for neden på et par af siderne. Husk ditten, husk datten. Tro mig, hvis det jeg kan læse mig til på sitet er interessant nok, så skal jeg også nok huske det.
De små billeder for neden på hver side, får jeg ikke meget ud af. Måske bare et på hver side, lidt større, også for at bryde lidt med det lidt tørre grå look?
Skal man finde information om et firma eller personen(erne) bag, er LinkedIn, nok ikke det værste at linke til, men selv ville jeg nok lægge mit eget CV på sitet.
Hvis I kan få nogle af jeres partnere til at bidrage med et par succescases, kunne det måske også give lidt på troværdighedskontoen.
God fornøjelse med det videre forløb
Med venlig hilsen
t-gaard