Kære aminoer. |
Fuldstændig ubrugeligt tilbud! Det er jo det rene lusk, hvad med at fortælle hvad hosting så koster? Eller vil du lave mig en hjemmeside til 1 krone som jeg kan smide på mit eget webhotel (jeg tvivler)?
Kære aminoer. |
Slap da lige af. Det er da fuldt ud iorden, at de tilbyder en hjemmeside til 1kr. Om så webhotellet kostede 1mill i timen, så ville det stadig være fair; De skriver jo ovenikøbet, at man selv afholder udgifter til webhotellet. @ontopic: Frisk ide at give det til 1kr. Lad os se, om I kan overbevise nogle af dem, der tager imod tilbuddet til efterfølgende at købe andre af jeres services. God weekend til jer alle.
|
Der er såmænd ikke så meget lusk ved det :) |
Det kommer vel an på om man er tvunget til at blive hosted hos dem. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Du mangler lige et par basale oplysninger i dit tilbud. 1) Hvor længe er man bundet til at hoste hos dig? 2) Hvem ejer designet når man opsiger hostingen hos dig? |
Har du nogle erfaring med at handle med trådstarter, eller ønsker du blot at give udtryk for en mere end almindelig skæpsis overfor et for andre udemærket tilbud?
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Janus. Jeg arbejder udelukkende med det forbehold at designet til enhver tid vil tilhøre kunden. Jeg har intet at bruge det til, da jeg kun laver unikke designs. Men så længe du ønsker at benytte det tilhørende CMS, skal du hoste her, da jeg ikke ønsker at det falder i hænderne på andre programmører, eller hvem der nu kunne have glæde af kildekoderne. Med det mener jeg at du til enhver tid kan få en anden designer til at lave nøjagtigt det samme design. Man betaler for 12 mdrs hosting ad gangen. |
Nej jeg har ingen erfaring med trådstarter, men jeg har erfaring med branchen, og ser gang på gang uvidende falde i "fælden" med en så godt som gratis hjemmeside der alligevel bliver en rigtig rigtig dyr løsning i længden. Jeg mener det er misvisende at udbyde en hjemmeside til 1 krone, når man reelt ikke får noget som helst før man har lagt 2389 kroner for et års hosting. Bevares, det er måske stadig et godt tilbud at starte på, men det fremgår ikke af tilbuddet at man er bundet af hosting, eller hvad hosting koster - og DET synes jeg er lusket. Ja rasmus, hvis du er ligeglad med det så vil jeg gerne slå det her tilbud og give dig 100.000 for at jeg må lave en hjemmeside for dig. Eneste betingelse er at du hoster i et år ved mig til en milliard i timen. Du skriver bare når du får brug for mit udemærkede tilbud. |
Ingen grund til at overfalde trådstarter, Synes faktisk det er et godt tilbud, særligt i betragtning af kvaliteten af de viste referencver. |