Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny firma hjemmeside fra 1 kr. hos danianet - webbureau i Århus

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Som i alle ved, er vi i finanskrisens tid :)
Det har resulteret i en kunde-nedgang, hvilket har givet en masse ekstra tid.

Jeg har derfor besluttet mig for at tilbyde at lave en ny hjemmeside fra kun 1 kr.
Tilbuddet er i sig selv meget simpelt.

Såfremt du skal have lavet en ny standard hjemmeside inkl. CMS system (så du selv, hurtigt og let kan opdatere siden), hvor du selv ligger dit indhold på, vil den kun koste dig 1 kr. + hosting og evt. køb/flytning af domæne.

Skal du have funktioner tilknyttet som eks. billedegalleri, kontakt formular eller nyhedsvisning, vil disse koste ekstra.

Vi tilbyder naturligvis også søgeoptimering samt grafisk design af bl.a. visitkort og logo, dog til normalpris.

Du kan se referencer på www.danianet.dk
Er du interesseret i dette tilbud kan du ringe på 7020 7220 eller skrive en e-mail til info@danianet.dk.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fuldstændig ubrugeligt tilbud! Det er jo det rene lusk, hvad med at fortælle hvad hosting så koster? Eller vil du lave mig en hjemmeside til 1 krone som jeg kan smide på mit eget webhotel (jeg tvivler)?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:20

gweb:

Fuldstændig ubrugeligt tilbud! Det er jo det rene lusk, hvad med at fortælle hvad hosting så koster? Eller vil du lave mig en hjemmeside til 1 krone som jeg kan smide på mit eget webhotel (jeg tvivler)?

Slap da lige af. Det er da fuldt ud iorden, at de tilbyder en hjemmeside til 1kr. Om så webhotellet kostede 1mill i timen, så ville det stadig være fair; De skriver jo ovenikøbet, at man selv afholder udgifter til webhotellet.

@ontopic: Frisk ide at give det til 1kr. Lad os se, om I kan overbevise nogle af dem, der tager imod tilbuddet til efterfølgende at købe andre af jeres services.

God weekend til jer alle.

Tilmeldt 5. Mar 10
Skrevet kl. 15:21

Der er såmænd ikke så meget lusk ved det :)

Jeg giver en startpris på 1 kr. istedet for de normale 7990. - deraf tilbuddet.
Hosting koster 199 kr. pr. måned, hvilket også er normalpris.

Og nej. Naturligvis vil jeg ikke give dig en hjemmeside til 1 krone som du kan smide på dit eget webhotel.
Dette fremgår ikke af min beskrivelse, og er derfor heller ikke en del af tilbuddet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:24

Rasmus Hoeks:

gweb:

Slap da lige af. Det er da fuldt ud iorden, at de tilbyder en hjemmeside til 1kr. Om så webhotellet kostede 1mill i timen, så ville det stadig være fair; De skriver jo ovenikøbet, at man selv afholder udgifter til webhotellet.

Det kommer vel an på om man er tvunget til at blive hosted hos dem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:27

Du mangler lige et par basale oplysninger i dit tilbud.

1) Hvor længe er man bundet til at hoste hos dig?

2) Hvem ejer designet når man opsiger hostingen hos dig?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:27

gweb:
Fuldstændig ubrugeligt tilbud! Det er jo det rene lusk

Har du nogle erfaring med at handle med trådstarter, eller ønsker du blot at give udtryk for en mere end almindelig skæpsis overfor et for andre udemærket tilbud? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Mar 10
Skrevet kl. 15:36

Janus Lindau:

Du mangler lige et par basale oplysninger i dit tilbud.

1) Hvor længe er man bundet til at hoste hos dig?

2) Hvem ejer designet når man opsiger hostingen hos dig?

Hej Janus.

Jeg arbejder udelukkende med det forbehold at designet til enhver tid vil tilhøre kunden.
Jeg har intet at bruge det til, da jeg kun laver unikke designs.

Men så længe du ønsker at benytte det tilhørende CMS, skal du hoste her, da jeg ikke ønsker at det falder i hænderne på andre programmører, eller hvem der nu kunne have glæde af kildekoderne. 
Med det mener jeg at du til enhver tid kan få en anden designer til at lave nøjagtigt det samme design.

Man betaler for 12 mdrs hosting ad gangen.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:52

John Nielsen, Nielco IT :

Har du nogle erfaring med at handle med trådstarter, eller ønsker du blot at give udtryk for en mere end almindelig skæpsis overfor et for andre udemærket tilbud? Smile

Nej jeg har ingen erfaring med trådstarter, men jeg har erfaring med branchen, og ser gang på gang uvidende falde i "fælden" med en så godt som gratis hjemmeside der alligevel bliver en rigtig rigtig dyr løsning i længden. Jeg mener det er misvisende at udbyde en hjemmeside til 1 krone, når man reelt ikke får noget som helst før man har lagt 2389 kroner for et års hosting.

Bevares, det er måske stadig et godt tilbud at starte på, men det fremgår ikke af tilbuddet at man er bundet af hosting, eller hvad hosting koster - og DET synes jeg er lusket.

Ja rasmus, hvis du er ligeglad med det så vil jeg gerne slå det her tilbud og give dig 100.000 for at jeg må lave en hjemmeside for dig. Eneste betingelse er at du hoster i et år ved mig til en milliard i timen. Du skriver bare når du får brug for mit udemærkede tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen grund til at overfalde trådstarter, Synes faktisk det er et godt tilbud, særligt i betragtning af kvaliteten af de viste referencver.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)