Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken a-kasse/fagforening skal jeg vælge? og lidt andet geil..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj..

Jeg er lidt i tvivl om nogle forskellige ting. Jeg er uddannet pædagog og er medlem af BUPL, og har det sidste års tid arbejdet 20 timer om ugen som pædagog, og så passer online firmaet om formiddagen. 

Det har været en ganske fin løsning....men! nu gider jeg sq ik mere.. Nu vil jeg i det næste stykke tid fokuserer på online firmaet fuldt ud. Så tænkte at jeg hellere måtte finde en anden fagforening. Men hvilken? 

Desuden hvad skal jeg gøre hvis jeg rammer ind i en periode hvor indtægten ikke er så god? Var nede og snakke med BUPL omkring dette, og de fattede ikke en meter... Er det muligt at få suppleret op hvis man rammer en tør måned?

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Hej

Hvis du mener selvstændig virksomhed alvorligt, men også skal bruge en A-kasse, så vil jeg anbefale ASE, som tidligere kun havde selvstændige, men nu også har lønmodtagere, så de er forhåbentligt gearet til at give dig svar.

Hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:41

Tak.

Dem vil jeg lige snakke nærmere med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56

Overvej....om du overhovedet skal stå i A-kasse som selvstændig!

Har en del selvstændige som kunder.......der har fortrudt.

/peter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:07

Hej Peter..