Hejsa Jamen.. jeg kørte i bil idag og så fandt jeg pludseligt på et navn til en børnetøjsbutik hehe.. Så , hvis der er nogen der vil bruge det så smid en flaske rødvin ell. lign. Ved jo ikke om folk synes om det, men jeg syntes det er ret genialt =) "Trold & Skat" Logoet kunne så være en trold der havde en lille dreng/pige i hånden, og samtidigt æææææælsker jeg den ordleg der er i det på told & skat - dels fordi man som selvstændig virkeligt godt ved de eksisterer, men også fordi man som almindelig dansker udemærket er klar over hvorfor mange priser er som de er ;) - Anyways, jeg syntes bare det holdt. Håber nogen kan bruge det! |
navn til børnetøjs butik
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Rigtigt cool navn,det vil jeg tillade mig at snuppe, dog er min rødvin slet ikke værd at drikke, så jeg håber du kan nøjes med med et " længe leve" og mange tusinde tak istedet for ;) Hygge ps: smider da lige et nyt navn i puljen : www.toldogskvat.dk ;) |
Hejsa Det skal du være meget velkommen til - dog vil jeg mene at brugen af skat og trold er lidt sødere end at bruge skvat (det har en negativ tone) - selvom jeg godt kan følge dig. Du må til gengæld gerne være sød at PM''e mig når det engang bliver brugt, -- eks hvis det er til en fysisk butik ville jeg gerne se et billede af butikken med navnet, og hvis det er en webshop ell. lign så bare et link. =) |
Jeg håber ikke jeg er en total lyseslukker, men jeg snuppede navnet fordi det er de kælenavne jeg mest bruger til mine unger. Så jeg havde egenligt tænkt mig at bruge den privat, men helt klart at hvis jeg nogensinde bruger den til noget der bare lugter af forretning, så blive vinen ikke glemt. Har da lige et par stykker mere: knold&skvat.dk ..tegneserie? ..smædeside? ..dating? ..bokseklub? :p kold&glat.dk ..advokatfirma? ..snerydningsfrima? ..frisør? ..bodel? ..lejemorder? ;) Hygge |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)