Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg vil til usa og arbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ønske og prøve noget nyt.Jeg har nu i mange år haft ønske og flytte til usa sammen med min kone.

MEN det blev ikke til noget endnu.

Jeg er 30 år og vvs tekniker . Kender du en der mangler en med dansk kvalitet arbejde så sige bare til.

Det kan være  dansk som amerikansk firma jeg kan erbejde for.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:48

Jeg læser det, som om du ønsker at flytte derover og arbejde for et firma, altså ikke som selvstændig. Jeg er ikke ekspert på området, men har gjort mig samme tanker. Du skal vide, at det er besværligt at få arbejdstilladelse derovre - du kan læse mere om hvordan det foregår her: http://www.studentguideusa.com/Countries/Denmark/jobudland.php

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:51

Hej,

Ja, det er super svært at få arbejde tilladelse, men kan lade sig gøre med masser af tålmodighed. Jeg sidder og tænker hvordan jeg ville gribe den an, og jeg tror jeg ville startede med at kontakte de forskellige danske ambassader og handelsafdelinger. De må helt sikkert kunne hjælpe dig med at få identificeret hvilke (danske firmaer) som er interessante for dine kompetencer.

Derefter er det bare med at komme igang med at kontakte de forskellige firmaer. Det kunne også være en god idé at undersøge hvilke danske firmaer, som har underafdelinger i USA og se om du kan komme igennem på den måde. Det er måske egentlig nemmere og en mere realistisk vej, men det er jo op til dig.

Til sidst vil jeg foreslå at du kigger på jobopslag. Der må være en del internationale hjemmesider, men husk at være kritisk. Husk at forsøge at opbygge et netværk hele vejen igennem, da det kan komme dig til nytte i den sidste ende.

Held og lykke med projektet

C

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)