Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisninger ang opstart

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Dette er min første post på amino.

Jeg flytter i en ny lejlighed per d. 1/12 og vil ved samme lejlighed begynde at etablere min egen virksomhed frem til næste år medio september hvor jeg starter studie op. Jeg har tænkt mig at massere i min lejlighed. Det er er første gang jeg prøver at starter mit eget firma op.

Det skal ikke være fuldtidserhverv og der bliver ikke oprettet seperat rum til det (2V).

Jeg har selvfølgelig en masse spørgsmål og føler mig virkelig grøn, men forventer ikke at få det hele serveret, så i første omgang vil jeg gerne hører om nogle link, e-books, bøger, brochurer ang. skatte- og momsregler, bogføring og andet I måske synes måtte være relevant. Jeg har allerede læst lidt brochurer fra skat, kigget på deres hjemmeside, samt 100svar.dk, startguiden.dk og virk.dk - men føler stadig jeg har meget at lærer.

Vil også gerne hører fra andre der har startet egen massage virksomhed op på nogenlunde samme grundlag som jeg selv.

På forhånd tak.

Kasper
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud over, at jeg naturligvis vil anbefale bind 1 i Franciskanerserien "Iværksætterord", se http://franciskaner.dk, så kan du også henvende dig til Dansk Iværksætterforening, som netop har en masse initativer for folk, som starter virksomhed op sideløbende med studierne. 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)