Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

joomla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey...

Så er der valgt system til støttesitet for kræftramte og pårørende, og jeg har så valgt joomla..

Jeg er jo bare ingen ørn - så hvis der er et par ørne som vil bidrage til at sætte systemet op ordentligt, og ikke mindst at rette det til som vi har brug for, så vil jeg blive super glad for den hjælp..

Det kan være at du ikke lige vil deltage i hele opgaven, men så måske med nogle af "biderne" undervejs - så vil det også være helt super..

Jeg håber jo meget at vi kan få sat systemet i luften "lige om lidt" - så kontakt mig hellere for en time siden, end om 5 minutter

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige tak til alle dem der allerede har været indover ;-)

/P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hejsa

Hvilken slags hjælp har du mere konkret brug for?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:50
Hej,

Jeg synes det er et glimrende projekt du har gang i, og jeg henvendte mig til dig fordi jeg gerne ville give en hånd med, der hvor jeg kunne

Jeg tilbød ubegrænset og gratis hosting, og sætter efter positiv respons fra dig et Community Server system op på serveren, ftp-adgang, samt al forberedelse til at dit domænenavn kan pege på det, alt i mens du rykker mig igen og igen, og stiller alle mulige spørgmål om systemet, som kan findes i produktets faq. Jeg imødekommer dine spørgsmål og hjælper så godt jeg kan, når jeg har tid til det.

Nu meddeler du i offentlig forum, at du har fundet en anden løsning som du foretrækker, og de timer jeg har brugt i løbet af min ret bookede hverdag, er spildt. Det undrer mig ærligt talt lidt, at du så hensynsløst vil trække på andres ressourcer.

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med dit projekt, men jeg synes ikke det er en helt fair måde at håndtere hjælpsomhed på.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:57
Hej Joachim..

Jeg er ked af at jeg ikke lige har fået givet dig ordentlig besked..

Jeg sidder med det her projekt rimeligt alene - så der er unægteligt mange ender at holde styr på..

Så jeg beklager (endnu en gang) - og siger tak for den energi du har puttet i projektet..

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)