Som Glenn siger, så er alle velkomne på messen, og det er ganske gratis. Og hele dagen er fokuseret på viden og inspiration til både iværksættere og selvstændige samt ikke mindst dem, der overvejer at gå i gang. I øjeblikket er der mange tusinde mennesker, der står udenfor arbejdsmarkedet. Og mange går og overvejer plusser og minusser ved at starte selv. Enten fordi man har en bragende god idé - eller et ønske om at realisere drømmen om at arbejde for sig selv - eller måske fordi jobbene ikke hænger på træerne pt. og det derfor er et muligt alternativ til at være på støtten. Messens hovedarrangør er København Syd Erhvervscenter, der er en paraplyorganisation for en masse erhvervsråd og erhvervsforeninger. Det er ren non-profit, og messen har til formål at ruste den selvstændige til at drive den sundest mulige forretning. Messen slutter klokken 16, hvor det lukkede arrangement Aminotastic starter op. Det er også non-profit, da du som gæst kun betaler kr. 175+moms for forplejning. Der er i øvrigt også arrangeret overnatningsmuligheder på Køge vandrehjem, så man ikke behøver at tænke på den lange tur hjem, hvis man kommer langt væk fra. Selv et afterparty er der nogle, der har stillet på benene. Kodeordene på forårets Aminotastic er netværk, så husk visitkort (hvis du har Hele dagen er spækket med virkeligt, virkeligt, VIRKELIGT spændende foredragsholdere og lærerige workshops. Der er spændende stande, hvor du kan hente rådgivning og gode tilbud, der er skræddersyede mindre virksomheder. Alt i alt er Iværksættermessen et need-to-have-experience for alle, der har interesse i drift og vækst indenfor små og mellemstore virksomheder. Så tag dine venner under armen, fyld bilen , køb et 10-klips kort til toget og kom glad til Køge og få en spændende dag. Jeg glæder mig til at hilse på dig! De bedste hilsner Lotte
|
LotteA:Mulighed for at lave ekstra opmærksomhed med roll-up banner eller A-buk
Er A-buk noget I har eller man selv tager med?
Sidder lige og overvejer om jeg kan nå at lave materiale færdigt til mit rengøringsmiddel koncept, da det jo må være en oplagt mulighed at præsentere på Aminotastic...