Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af idé

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Vi er to piger på 22 år fra Aalborg. Vi er nye herinde, og kunne godt bruge lidt hjælp fra Jer garvede brugere..

Hvordan og hvor sælger man sin idé?? Og hvordan foregår hele processen..

På forhånd tak

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget svært at sælge en ide, da intet på det stadie er sikkert.. Ellers skal i selv fører den ud i livet!

Men hvis i har en prototype af et produkt som er unikt, så få søgt patent.. Men søg på nettet omkring dette og se hvordan man gør!

 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan muligvis godt hjælpe jer, jeg kommer selv fra Hjørring/Hjallerup. Men som sagt er det meget svært at sælge en ide. Vi kan aftale et møde også kan jeg jo høre jeres ide og vurdere mulighederne for at få den solgt.

Du kan kontakte mig på 28 770 945 eller skrive en mail til ThomasDeOliveira@jubii.dk

 

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da anbefale jer at komme lidt ud af busken med ideen ( hvis muligt uden af afsløre alt ).

Så er der gode chancer for her på amino at få mange kvalificerede bud på værdien af ideen, og måske endda forbedringer/tilretninger.

De fleste iværksættere herinde har rigeligt at gøre med deres egne ideer til at stjæle andres.

Det tror jeg i får mest ud af.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide i Aalborg...

Prøv StartVækst.dk som er landsdækkende med en afdeling indenfor hver region.  Region Nord har tlf. 7915 1618.  Har til huse på Niels Jernes alle 10, 9220 Ålborg Ø - hvis i hellere vil gå derud - men husk en aftale først.  De hjælper - langt hen af vejen - u/b og har til opgave at hjælpe iværksættere.

Skulle i får brug for hjælp til beskyttelse af jeres ide - såe kontakt gerne info@belcodan.dk

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for ALLE Jeres indlæg... Vil prøve at kontakte startvækst her i nordjylland..!

Mange tak for hjælpen alle....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)