Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer spasser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg arbejder nu på noget wordpress men det virker overhovedet ikke en sk..

Har læst guides, jeg har ændret i de filer de siger man skal, jeg har uploadet det hele og så gjort det hele igen og igen det virker bare ikke får bare en hvid side når jeg åbner min browser.

Er der nogle der har en ide om hvad jeg gør forkert?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 14:57

slet ingen der har en ide?

Kan iøvrig sige at hvis jeg opretter en side hedder den ****.html men de oploadet filer hedder ****.php betyder det noget?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:08

Hvilken side er det på?

Har du husket at opdatere din browser, så den ikke viser tidligere versioner af dit website?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 15:09

fredericiaguiden.dk ligger på one.com

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:14

jacobfrom:

Er der nogle der har en ide om hvad jeg gør forkert?

Du bruger din energi på noget du egentlig ikke har forstand på i stedet for at bruge den på at tjene penge på det du er god til :). Hvad med at udbyde opgaven?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:34

gweb: super tusinde tak for et yderst brugbart svar nu kan jeg komme videre takke være din hjælpsomhed. 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:38

Du bliver nødt til at komme med noget mere information hvis du vil have hjælp Smile

Hvilke filer prøver du at oprette?

Hvor langt er du nået med installationen af Wordpress?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:44

jacobfrom:

gweb: super tusinde tak for et yderst brugbart svar nu kan jeg komme videre takke være din hjælpsomhed. 

Jacob Jeg vil give gweb ret, få nogle til at fikse sitet for dig istedet for selv at sidde og slås med det. er ret sikker på at der findes en god potion folk her inde som ville kunne fikse din wordpress installation hos one.com på et øjeblik.

personligt har jeg ikke en meter forstand på wordpress så det kan jeg ikke hjælpe med.

Men som de andre siger, så må du komme med lidt info, det er ikke nok at sige du har rettet nogle filer som nogle guides siger du skal og så virker det ikke, vi kan ikke gætte os til hvad for filer du har rettet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:47

jamen jeg har rettet i wp-config og install filen og uploadet det hele, og så er jeg faktisk ikke kommet så meget længer da det ser ud som om mit hotel ikke kan læse php filer kan man evt. konventerer dem til html?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 23:52

Nu er det ikke for at være nærig og ikke vil betale for det, jeg er nok bare lidt for stædig, så jeg VIL lære det selv

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)